czwartek, 7 listopada 2019

Max Factor, Facefinity, baza pod podkład



Baza pod makijaż to kosmetyk zdecydowanie do zadań specjalnych. Kamufluje przebarwienia i niedoskonałości cery, wygładza cerę.


Baza to inaczej primer, który nakładany na skórę przedłuża trwałość makijażu.
Czynią to poprzez ograniczenie bezpośrednio kontaktu skóry z podkładem.


W dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam świetną bazę pod makijaż, którą zakupiłam w internetowym sklepie Notino.pl


Mowa tutaj o produkcie marki Max Factor, Facefinity.
30 ml bazy otrzymujemy w szklanej, bardzo eleganckiej buteleczce wyposażonej w sprawnie działający dozownik. Dzięki temu możemy nałożyć tyle produktu, ile w danej chwili jest nam potrzebne.


Na opakowaniu znajdziemy również informacje o składzie produktu.

Dzięki tej bazie wiem, że można w szybki sposób osiągnąć idealny makijaż a skóra stanie się gładsza i delikatniejsza.


Bardzo lekka, delikatna formuła sprawia, że produkt ten bardzo fajnie rozprowadza się po skórze. Oczywiście trzeba pamiętać, aby wcześniej dobrze oczyścić twarz. Zaraz po aplikacji możemy zaobserwować, że nadaje skórze aksamitną gładkość. 
Zdecydowanie zmniejsza widoczność porów.


Moje odczucia ...
Już po pierwszym nałożeniu bazy pod makijaż wiedziałam, że trafiłam w dziesiątkę. Produkt ten sprawił że nie tylko mój makijaż wygląda na naturalny i perfekcyjny, ale również przetrwał prawie cały dzień bez ciągłego poprawiania.
Co więcej skóra przestała się nie przyjemnie świecić. 
Mimo codziennego stosowania jest bardzo wydajny.


Kochani koniecznie zapraszam was do skorzystania ze świetnej promocja na Notino.pl
Zakupicie go w zaskakująco niskiej cenie.
Osobiście bardzo polecam!