piątek, 1 listopada 2019

Owocowa kąpiel z kultowym produktem marki Farmona, Tutti Frutti, kiwi&karambola



Od zawsze kiedy tylko mogłam kupowałam owocowe kosmetyki, które nie tylko miały świetną jakość, ale również ich zapach sprawiał, że chciało się je zjeść ...
I tak mi pozostało do dzisiaj ...


Dlatego w dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam żel pod prysznic marki Farmona, po którego sięgam codziennie.


Seria kosmetyków Tutii Frutti to moc owoców zamknięta w kolorowych, pięknie prezentujących się opakowaniach.

Żel pod prysznic o zapachu kiwi&karambola dostajemy w plastikowej butelce z kolorową etykietą na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.


Żel zamykany jest na tradycyjny"klik".
Sam produkt ma bardzo fajną, dość gęstą konsystencję. 
Bardzo fajnie pieni się, wystarczy mała ilość produktu, aby się dokładnie umyć. 


Tak naprawdę oczarował mnie jego zapach. Jest tak przyjemny, że kąpiel staje się cudownym miejscem relaksu i odpoczynku
 Zapach jest naturalny i bardzo intensywny. Taki jaki lubię.
Kochani serdecznie polecam!