poniedziałek, 4 listopada 2019

Lovely, Natural Beauty Blusher, mineralny róż do policzków



W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z moim kolejnym ulubieńcem a mianowicie różem Lovely Natural Beauty w odcieniu 04.


Róż ten ostatnio doradziła mi moja  kochana Karolcia i dzięki niej trafiłam na idealnie dobrany do mojej cery kolor.


Lovely Natural Beauty zamknięty jest w malutkim plastikowym opakowaniu z przeźroczystą nakrętka ze złotym logo marki. 
Dzięki temu możemy zobaczyć kolor bez otwierania pudełka. Róż ten dostępny jest w kilku wariantach kolorystycznych. Osobiście zdecydowałam się na odcień, który nie posiada drobinek.


Bardzo fajnie rozprowadza się go przy pomocy pędzla. Jego unikatowa formuła idealnie współpracuje z innymi kosmetykami nałożonymi na twarz. Pięknie rozświetla I daje efekt promiennej, zdrowej cery.


Mimo codziennego stosowania jest bardzo wydajny.
Cena również zachęca do zakupu. 
Swój róż zakupiłam w sieci sklepów Rossmann za około 12,00 zł

Zdecydowanie polecam.