piątek, 13 lutego 2015

Eveline, odżywka Argan+Keratin, 8w1

Witajcie kochani!

U mnie od rana świeci słońce, spacerek zaliczony a jutro wielkie zakupy.Wybieram się z całą rodziną do Rzeszowa...Walentynki....
Natomiast dziś przedstawię wam odżywkę 8w1 z mojej ulubionej marki Eveline.Jakiś czas temu na blogu przedstawiałam Wam szampon z tej samej serii.

Jak tym razem sprawdziła się?Czy warto ją zakupić?tego dowiecie się czytając dalszą część wpisu...



Od producenta...

Trójaktywne działanie odżywki zapewnia natychmiastową, kompleksową regenerację struktury włosa, dzięki zbilansowanej ilości mikrocząsteczek keratyny przenikającej w głąb włosów w miejscach, które wymagają dodatkowego wzmocnienia.


 Płynny jedwab działa nawilżająco i uelastycznia włókna włosa, dodając im sprężystości. Olejek arganowy zamyka łuski włosowe, wygładzając powierzchnię włosów i nadając im wyjątkowego blasku.  Specjalnie opracowany system Volumatix 4D wzbogacony minerałami o ultralekkiej konsystencji nadaje włosom maksymalną objętość.



Odżywka 8w1 głęboko regeneruje i nawilża włosy przywracając im zdrowy wygląd i naturalny blask. Innowacyjna formuła Nutritive Pro-Repair Complex oraz potrójna moc oleju arganowego widocznie poprawiają kondycję włosów już od pierwszego użycia. Włosy stają się idealnie wygładzone, sprężyste, lśniące i pięknie się układają.

Moja opinia...

Odżywka ta znajduje się się w nietypowym jak na odżywki opakowaniu-tubie o pojemności 200ml.
Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do użycia i składu.
Sama odżywka jest średnio gęsta.W kolorze białym.


Odzywkę nakładałam na umyte, lekko osuszone włosy ręcznikiem.Po nałożeniu bardzo niewielkiej ilości, odczekałam 5 minut po czym spukałam.



Moje włosy stały się po niej bardzo wygładzone, miękkie w dotyku jak również świetnie się rozczesywały!


Ale kochani musicie uważać, aby nie zaaplikować jej zbyt dużo bo wtedy włosy zostaną przetłuszczone.


Polecam ją osobą mającym problemy z puszącymi się włosami i bardzo przesuszonymi.
Ja używam jej wraz z szamponem z tej samej serii.
Cena to wydatek ok.19 zł.

Znacie tą odżywkę?Jak się u Was sprawdziła?







29 komentarzy:

  1. Nie znam,ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jej nie widziałam. Chyba nie ma ich w Rossmannie, a tam najczęściej chodzę.
    Rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z arganowymi maskami mam zawsze problem bo właśnie daję ich zbyt dużo i mam flaki z olejem na głowie :D Ale znam ją i dałam ostatnio koleżance z pokoju, która jest z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jej nie widziałam, ale samym swoim opakowaniem kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się przetłuszczają włosy wiec raczej nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie dla mnie... a w tubie to też mam aktualnie kończę Johna Friedę

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tej odżywki :) dla mnie jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo to w takim razie na moje włosy :D moje strasznie się puszą;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak by się sprawdziła na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic z tej serii jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z przyjemnością ją uzyję kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ich produkty ;) ostatnio świetnie się sprawdza u mnie serum na rzęsy. Do włosów miałam kiedyś szampon arganowy lecz niestety podrażniał mój skalp głowy, zrezygnowałam z niego. Odżywki jeszcze nie miałam , może przy najbliższych zakupach się skuszę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twoim opisie uważam, że to coś dla mnie :) ale na razie mam duże zapasy...

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo nie miałam jeszcze odżywki z Eveline :)ale jak polecasz do włosów puszących, to nie dla mnie, ja mam cienkie jak drut :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej odzywki jeszcze nie miałam, ale fakt jeśli damy za dużo może przetłuszczać. Produkty Eveline są dość intensywne w swym działaniu :) Zapraszam na diy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Do moich przesuszonych włosów by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodzę się ze trzeba mało ją nakładać bo przetłuszcza włosy, ale po za tym jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie używałam ani szamponu ani odżywki, ale zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z tej serii kiedyś miałam maskę, była ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie jestem nią pokuszona ;) Ostatnio troszkę mam awersję do Eveline, jeden z produktów który kiedyś otrzymałam na spotkaniu zwiotczył się, śmierdział i leciała z niego woda ; ///;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie, mam włosy puszące się i szorstkie od noszenia czapki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki Eveline, ciekawe jak ta odżywka by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę ją koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam ale dzięki twojej opinii może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się jakoś boję tej serii z Eveline..

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam maskę z tej serii i była w miarę ok, ale już bym do niej nie wróciła :D

    OdpowiedzUsuń