czwartek, 26 lutego 2015

SUPER SLIM: modelujący olejek do ciała evree

Witajcie kochani!

Jakiś czas temu dostałam w ramach stałej współpracy z marką Evree-Modelujący olejek do ciała.
Od razu jak tylko dotarł do mnie zaczęłam go regularnie stosować.Czy rzeczywiście zadziałał tak jak tego chciałam?
O tym przekonacie się czytając dalszą część wpisu...



Od producenta...

Olejek SUPER SLIM evree swoje właściwości modelujące i wyszczuplające zawdzięcza m.in. zawartości alg. Kwas alginowy, który występuje w składzie alg, pobudza mikrokrążenie w naczyniach włosowatych, ułatwia usuwanie toksyn i doskonale nawilża. Z kolei, sole mineralne, z jodem na czele, przyspieszają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej, co w efekcie prowadzi do eliminacji wody z tkanek i zmniejszenia zalegającej tkanki tłuszczowej.


Składniki aktywne olejku SUPER SLIM:

Polyplant Seaweed Complex - skoncentrowany kompleks algowy z listownicy, brunatnic, morszczynu i kowniatka morskiego pobudza przemianę materii w komórkach, wspomaga redukcję cellulitu oraz usuwa zatrzymaną wodę w organizmie.


Olejek perilla - znany z wyjątkowych właściwości ujędrniających i uelastyczniających poprawia napięcie i sprężystość skóry.


Olejek grapefruitowy - redukuje cellulit, poprawia napięcie i jędrność skóry jak również rozjaśnia blizny i rozstępy.

Olejek makadamia - poprawia sprężystość, wygładza nadmiernie wysuszoną skórę, odżywia, reguluje proces rogowacenia naskórka.

Olejek migdałowy - głęboko nawilża i wygładza, wzmacnia barierę lipidową naskórka.

Olejek winogronowy - działa przeciwobrzękowo, spowalnia proces starzenia się skóry.

Pieprz cayenne/ Chili - przyspiesza mikrokrążenie podskórne i przyspiesza walkę z cellulitem.

Moja opinia...

Olejek ten otrzymujemy zapakowany w kartonowe pudełko na którym znajdują sie wszystkie niezbędne informacje o produkcie jak również co najważniejsze o jego składzie.


W środku znajduje się szklana butelka z olejkiem o pojemności 100ml.
Nie jest to duża pojemność, ale mogę was zapewnić, że jest bardzo wydajny.


Konsystencja typowo olejowa.
Olejek ma słomkowy kolor a jego zapach jest bardzo przyjemny i delikatny.
Olejek ten nakładałam na ciało w szczególności na partie ud i łydek.
Rzeczywiście moja skóra przy regularnym stosowaniu stała się niesamowicie wygładzona i miękka w dotyku.Niestety co do pozbycia się cellulitu nie uwierzę...
Mimo wszystko świetnie poradził sobie z ujędrnieniem jak i nawilżeniem mojej skóry!
Za to mega plus!


Bardzo fajnie uelastycznia.Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego nalotu.
Jak najbardziej Wam go polecam bo jest to świetnie ujędrniający kosmetyk.
Zawsze co wieczór po kąpieli wmasowuję go w skórę dzięki czemu pozbyłam się suchej skóry.
Cena takiego olejku to wydatek ok.29.90 zł.

Miałyście ten olejek?
Pozdrawiam




18 komentarzy:

  1. nie wiem czy byłby dobry dla mnie, ale opakowanie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzę z założenia, że nie istnieją kosmetyki, które usuwają cellulit, ale w połączeniu z aktywnością fizyczną mogą poprawić wygląd skóry :) Ten olejek wydaje się być jednym z takich właśnie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten olejek i uwielbiam, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go na liscie juz chyba wszyscy go mieli tylko nie ja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ciekawie. Mimo młodego wieku mam problem z cellulitem i z chęcią coś wypróbuję. Choć nie ma się co oszukiwać - bez ćwiczeń nawet najlepszy specyfik nie zdziała cudów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale czeka na swoją kolej, lubię oleje jestem ciekawa jak ten się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go wypróbować bo mam bardzo suchą skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam,ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go jeszcze, ale czytałam kilka pozytywnych opinii, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro uelastycznia to faktycznie warty uwagi.. niezbyt wysoka cena i świetny skład, wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam olejki do ciała, ale w te wszystkie antycellulitowe bajeczki nigdy nie uwierze niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję jego zakup, ostatnio przekonałam się do stosowania olei na ciało :))

    OdpowiedzUsuń