poniedziałek, 22 lutego 2016

Elegancki dodatek dla Ciebie i Twojego telefonu ...



Etui na telefon to jedno z najważniejszych akcesoriów, które należy kupić zaraz po zakupie aparatu. W sklepach znajdziesz szeroki wybór takich akcesoriów, które różnią się ceną i jakości wykonania. Mimo tego, że telefony są wykonane z coraz mocniejszych materiałów, takich, jak Gorilla Glass lub metal, każde spotkanie z kluczami i innymi twardymi przedmiotami może prowadzić do porysowania smartfona, co zmniejsza jego wartość ...


Szukając ciekawego a jednocześnie eleganckiego etui na swój telefon trafiłam do internetowego sklepu IziGSM. Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na nowoczesne etui-pokrowiec, który swoim wyglądem i wnętrzem może śmiał zastąpić portfel.
Kierując się wyborem koloru postawiłam na pudrowy róż. Idzie wiosna więc ten odcień jest strzałem w dziesiątkę. 
Pokrowiec jest pikowany i zamykany na solidny zatrzask. Nie musimy się martwić, że telefon może nam niespodziewanie wypaść. 
W środku posiada kilka przegródek idealnych na schowanie banknotów, kart czy dowodu osobistego.
Całość dopełnia smycz, którą można w każdej chwili odczepić. Przyznam szczerze, że jest to świetny patent do noszenia go w dłoni.
Możemy również dopiąć do niej klucze i wtedy wszystkie niezbędne rzeczy mamy w jednym miejscu. 
Wysoka jakość, świetny materiał oraz cena to trzy główne zalety, które wyróżniają go spośród innych pokrowców.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona. W sklepie IziGSM dostępne są również inne kolory oraz wiele innych modeli. Znajdziecie również ciekawe akcesoria, ładowarki oraz wszystko gadżety niezbędne do telefonu.










Kochani i jak Wam się podoba ?