niedziela, 14 lutego 2016

Pastelowe love ...



Kochani dziś kolejny wpis ze stylizacją. 
Tym razem postawiłam na klasyczną marynarkę z wiosennej kolekcji polskiego producenta - marki Cabba w kolorze pudrowego różu w połączeniu ze spodnimi typu rurki. Bardzo fajny, luźny zestaw, który możemy założyć zarówno na co dzień  jak i od święta. 
Moda na pudrowe kolory nadal trwa, dlatego do całego zestawu dobrałam torebkę od Imaxi.pl również w pudrowym kolorze. Całość dopełniłam cytrynowymi szpilkami.
Za oknem czuć już wiosnę więc miałam okazję pierwszy raz założyć marynarkę i moje ulubione szpilki ...
 Spodnie, które mam na sobie są podwijane i mają granatowe nogawki, dlatego postanowiłam do nich założyć  granatową bluzkę z kultowym napisem Keep Calm ... 
Zarówno spodnie jak i większość z tych rzeczy, które w dzisiejszej stylizacji możecie zobaczyć są nowościami w mojej szafie.
Ostatnio będąc na zakupach w Krakowie skusiłam się na wiele fajnych, wiosennych ciuszków. I już teraz mogę Wam zdradzić, że są one nie tylko wygodne, ale i świetnej jakości.
Szczególnie polecam Wam polską markę Cabba- płaszcze i żakiety z wiosennej kolekcji 2016 ( już niebawem na blogu zobaczycie również płaszcz z tej samej kolekcji) oraz internetowy sklep Imaxi.pl w którym znajdziecie ciekawą galanterię.
Osobiście kocham pastele i ten zestaw na pewno stanie się moim ulubionym ...
Wam życzę słonecznych, pełnych miłości walentynek! Ja natomiast  uciekam na rodzinny spacerek z moimi mężczyznami ...












Żakiet - Cabba
Spodnie - New Look
Buty - Elilu.pl
Torebka - Imaxi.pl
Bluzka - Oasis
Paznokcie - Semilac