piątek, 7 października 2016

Barwa, PEELINGUJĄCY ŻEL 3W1 ANTYTRĄDZIKOWY



Kochani w dniu dzisiejszym przedstawię Wam żel peelingujący mojej ulubionej marki Barwa. Jesteście ciekawi jak się sprawdza? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Co robi?
- żel dogłębnie oczyszcza, odświeża i tonizuje skórę;

- peeling  złuszcza martwy naskórek i odblokowuje pory;

- maseczka reguluje nadmierne wydzielanie sebum i utrzymuje stabilny poziom nawilżenia skóry;


- regularnie stosowany pomaga w walce z trądzikiem.

 Moja opinia
ml żelu dostajemy w plastikowej, biało-pomarańczowej tubie. Na niej znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 


Żel już po pierwszym użyciu świetnie się sprawdził. Genialnie oczyszcza i odświeża. Co więcej delikatnie matowi skórę nie powodując przesuszenia. Zmniejsza ilość wydzielania sebum. 

Ma przyjemny, orzeźwiający zapach i jest koloru jasno żółtego. Konsystencja średnio gęsta. 


Żel możemy używać na dwa sposoby:
Pierwszy jako żel: rozprowadź na wilgotną skórę twarzy, a następnie spłucz wodą oraz drugi jako  maseczka: nałóż na skórę twarzy i pozostaw około 5 minut, następnie obficie spłucz wodą.


Ja oczywiście używam go codziennie jako żelu do mycia twarzy i jestem z niego bardzo zadowolona. Co więcej jest bardzo wydajny i starcza na długi czas. 

Kochani koniecznie dajcie znać jak u was się spisuje ...



12 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze do czynienia z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja problematyczna cera uwielbia tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam żel punktowy z Barwa... siarkowa moc... wysuszył mnie okropnie !! :-( tak więc u mnie jest na minus... nie wiem czy dam siarkowej mocy drugą szansę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tobie już nie polecam. Po dłuższym stosowaniu skóra powraca do normy tzn nie przetłuszcza się.

      Usuń
  4. super, że jesteś zadowolona, moja skórę mógłby trochę wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również u mnie w testach i spodobał mi się jego fajny zapach, no i działanie fajne. Niedługo zresztą i ja wyrażę swoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze takiego żelu - na razie w użyciu mam żel i peeling z aktywnym węglem z Beauty Formulas i wkrótce pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie czytalam recenzje o nim na innym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie mam zapas produktów do oczyszczania, ale kiedyś chętnie mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń