środa, 15 lutego 2017

StilGut polska, skórzane etui na tablet, ultraslim



O tym, że tablet jest bardzo praktycznym urządzeniem, nie trzeba nikogo przekonywać. Ze względu na swoje rozmiary — mniejsze od laptopa i większe od smartfona — zapewnia wygodę użytkowania i dużą mobilność. Można go z sobą zabrać dosłownie wszędzie, bo mieści się nawet w małej torebce. Niezależnie od tego, czy ten mały komputer przenośny jest używany w domu, podczas lekcji w szkole, czy w trakcie podróży, niezbędnym do niego akcesorium okazuje się etui na tablet ...


Przeglądając internetową ofertę sklepów w poszukiwaniu idealnego etui na tablet trafiłam na StilGut Polska


StilGut Polska oferuje szeroką gamę  etui na różne modele telefonów, tabletów, a także wszelkiego rodzaju akcesoria (folie i szkła hartowane, ładowarki samochodowe, PowerBanki, selfie stick, przewody, kable). 


Spośród dużego asortymentu zdecydowałam się na model UltraSlim, etui wykonane w całości z najwyższej jakości skóry. Do wyboru mamy kilka kolorów - ja wybrałam biały.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona. 
Etui dostajemy w eleganckim, białym pudełku przez, które widać produkt. 


Etui idealnie dopasowane jest do tabletu. Smukła i lekka konstrukcja, z wyściełanym wnętrzem gwarantuje doskonałe zabezpieczenie i idealną ochronę. 



Co najważniejsze etui posiada praktyczną funkcję stojaka – dzięki której można zmienić etui w praktyczną podstawkę do czytania, oglądania filmów i pisania.



Etui jest proste a jednocześnie eleganckie. Chroni tablet przed zarysowaniem i upadkiem. Możemy podłączyć słuchawki czy ładowarkę przy zamkniętym etui.




Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem StilGut Polska.

Koniecznie napiszcie jak Wam się podoba moje nowe "Wdzianko" ...