niedziela, 7 czerwca 2020

Caudalie nawilżający fluid matujący do skóry mieszanej, Notino.pl



Witajcie kochani!
Pogoda u mnie fantastyczna, dlatego większość  dni spędzamy na budowie korzystając z tego pięknego słońca. Mimo wszystko przychodzę do Was zaprezentować wam moje kosmetyczne odkrycie a mianowicie fluid nawilżający marki Caudalie, którego zamówiłam na Notino.pl
Jeśli jesteście ciekawi jak się spisuje to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Caudalie to francuska marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Formuły bazuje na naturalnych składnikach takich jak ekstrakt i woda z winogron, oleje, masła, ekstrakty roślinne i eteryczne. 



40ml produktu otrzymujemy w plastikowej tubce, zakręcanej na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 



Fluid caudalie ten ma bardzo fajną, delikatną konsystencję, dzięki czemu doskonale rozprowadza się po skórze.



 Idealnie nadaje się dla osób mających problemy z błyszczeniem się skóry. Fajnie ja matuje, jednocześnie nie wysuszając jej. Co więcej wchłania nadmiar sebum. Utrzymuje stały poziom nawilżenia skóry i pomaga jej zachować rezerwy wody.


Mimo częstego stosowania jest bardzo wydajny. U mnie również spisuje się doskonale. Nakładam go rano na wcześniej umyta twarz. Idealnie nadaje się jako baza pod makijaż. Nie podrażnia, nie uczula. 



Kochani jeżeli chcecie przetestować ten rewelacyjny fluid to zapraszam na Notino.pl
Znajdziecie tam inne, ciekawe propozycje marki Caudalie, które warto spróbować!