czwartek, 25 czerwca 2020

Giorgio Armani Acqua di Gio, letni zapach dla mężczyzn, Notino.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z fantastyczną perfumową propozycją skierowaną dla mężczyzn a mianowicie zapachem, który skradł moje serce.   Armani Acqua di Gio  bo o nim tu mowa zakupiłam na Notino.pl dla mojego męża.


Jesteście ciekawi jak się spisuje? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Acqua di Gio upodabnia idealną harmonię słodkich i słonych tonów morskiej wody i promieni słonecznych padających na skórę.
Promienne esencję bergamotki, cytryny i pomarańczy gwarantuje przypływ świeżości.


Perfumy dla mężczyzn  otrzymujemy w prostych a jednocześnie eleganckich flakonach.
 Oczywiście całość jest zapakowany w kartonowe opakowanie na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu.


Sam zapach jest cudowny! Przepiękny, delikatny a jednocześnie niebanalny charakter zapachu sprawia, że przenosimy się w letni, słoneczny czas. Ten zapach będzie strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o letnie zapachowe propozycje dla Panów.




Jest on bardzo trwały, przyjemny. Mój mąż go uwielbia. Mimo tego, że jest z nami od dłuższego czasu to nigdy się nie znudzi. Kochani możecie go zakupić w fantastycznej cenie na Notino.pl