piątek, 19 czerwca 2020

XX Revolution - Nowy wymiar makijażu - Notino.pl




Witajcie! kochani
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować nową linię marki Revolution Beauty, XX Revolution, która podbiła nie tylko angielski rynek.
Do linii pielęgnacyjnej, linii makijażowej dołączyła teraz linia do makijażu w ultranowoczesnym wydaniu.


XX Revolution łączy moc kolorów, który jednocześnie stawia na naturalny efekt glow.
Powiem Wam, że miałam nie lada dylemat składając zamówienie na Notino.pl
Spośród całej linii wybrałam kilka produktów, które postanowiłam Wam zaprezentować. Oczywiście jak tylko przetestuję postaram się o każdym z nich napisać osobny wpis.



Pierwszy do mojego wirtualnego koszyka trafił korepktor kryjący. Mój odcień to CX 5.7
Jest to delikatny, nie co ciemniejszy odcień. 



Kolejny produkt to Xxtasy paletka róży do konturowania, która zachwyca wyglądem.
Srebrne puzderko z marmurowym przodem w kolorze różu czaruje! W środku natomiast znajdziemy sześć różowych odcieni, które fantastycznie podkreślą kości policzkowe i nadadzą pięknego wyglądu.


Glow fix puder utrwalający to kolejny produkt, który trafił do mnie. Już samo opakowanie zachwyca. Pastelowe pudełko kryje produkt, który nada skórze aksamitną gładkość.


Następny produkt to baza pod makijaż Boom H2 Glow, która przygotowuje twarz pod makijaż, pięknie rozświetla i przedłuża trwałość makijażu.


Ostatnim produktem, którego wybrałam jest śliczna szara paletka cieni w naturalnych odcieniach brązu i złota.
Rewelacyjna pigmentacja, a opakowanie wygląda obłędnie.



Kochani jak widzicie każdy z tych produktów wygląda nieziemsko. Marka zadbała o każdy najmniejszy szczegół. Wszystkie produkty, które widzicie możecie zakupić na to Notino.pl
Tak jak pisałam powyżej o każdym napiszę osobny wpis, tak więc koniecznie obserwujcie mój Instagram!