poniedziałek, 8 czerwca 2020

Stylowe akcesoria od SHELEST



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczne modowe gadżety z których każda kobieta byłaby bardzo zadowolona. Mowa tutaj o etui na karty oraz breloku renomowanej marki SHELEST


SHELEST to marka specjalizująca się w produkcji skórzanych toreb i akcesoriów. Tradycyjne wartości manufaktury, przekazywane z pokolenia na pokolenie łączą precyzję, najwyższą jakość z panującymi trendami. 
Co więcej marka może stworzyć nasz własny projekt!


Przeglądając ofertę marki skusiłam się na dwa rewelacyjne gadżety, które będą służyły mi codziennie. Pierwszy z nich to eleganckie i stylowe etui na karty Rainbow  wykonane zręcznie z naturalnej włoskiej skóry bydlęcej .



Cardholder posiada po trzy przegródki na karty płatnicze z każdej stronie dodatkową kieszonkę u góry w której można przechowywać banknoty, bilety, dodatkowe dokumenty. 


Z jednej strony znajduje się logo marki natomiast z drugiej postanowiłam spersonalizować etui swoim imieniem i nazwiskiem. Oczywiście możemy wybrać dowolny napis. 



Etui wykonane jest z najwyższą starannością. Widać, że osoby, które tworzą takie cudeńka wkładają całe swoje serce w wykonanie. 


Brelok Be Happy to kolejny produkt marki, który wybrałam. Wykonany jest również z naturalnej włoskiej skóry bydlęcej. Zdecydowałam się na czarny kolor z printem wężowej skóry. 
Z jednej strony znajdziemy logo marki natomiast z drugiej znajduje się słynny wyraz :Don't worry, be happy!


kochani oba te produkty są naprawdę świetne. Brelok zawisła na mojej torebce a etui służy mi nie tylko jako pojemnik na karty, ale również spełnia funkcję małego portfela. 
Serdecznie zapraszam was do zapoznania się z całym asortymentem marki SHELEST.  Znajdziecie tam same perełki!