niedziela, 26 lipca 2020

ChiodoPRO czyli kolorowe lato na paznokciach!



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moje kolejne pazurkowe nowości. Tym razem w moje ręce wpadły fantastyczne lakiery hybrydowe marki Chiodo. Jestescie ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ..


ChiodoPRO od początku swego istnienia wprowadziło na polski rynek wyłącznie prestiżowe produkty o wysokiej jakości mając na uwadze potrzeby swoich klientów. Wprowadzając nowości marka ChiodoPro kieruje się najnowszymi trendami wśród stylistów z branży manicure.



Obecnie marka współpracuje z Edytą Górniak, która przygotowała przepiękną linię kolorystyczną.


Przyznam szczerze, że sama bardzo długo zastanawiałam się przy wyborze kolorów. Po długim zastanowieniu wybrałam dwa kolory - pierwszy to odcień Aloha Aloha nr 895. Jest to śliczny, pudrowy odcień pomarańczy. Kolejny kolor to Spring Break- Lily nr 993, odcień delikatnego pudrowego różu.



W moim wirtualnym koszyku nie mogło zabraknąć bazy oraz topu tej marki.


Kochani lakiery ChiodoPro są mi dobrze znane. Wcześniej miałam inne odcienie z innej serii, które spisywały się rewelacyjnie.



Lakiery tej marki są trwałe, nie odpryskują.
Pędzelek, którym nakłada się lakier na paznokcie jest doskonale wyprofilowany. 


Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki ChiodoPro. Znajdziecie tam wspaniałe produkty w bardzo atrakcyjnej cenie.
Gorąco polecam!