środa, 22 lipca 2020

Drugie zamówienie z Femme Luxe



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moje kolejne zamówienie ze sklepu Femme Luxe. Tym razem postanowiłam, że oprócz pięknego, karmelowego kompletu dresów wybiorę dwa przeurocze t-shirty z modnym nadrukiem oraz pastelowy top idealny na letnie dni.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie mimo, iż idzie ona z zagranicy.
Całość była bardzo dokładnie zabezpieczona. Ciuszki, które zamówicie na Femme Luxe przyjdą zapakowane dodatkowo w foliowe woreczki. Na Instagramie dostałam całą masę pytań o jakość ciuszków i muszę Wam powiedzieć, że sama jestem zachwycona. 



Dresy które widzicie są naprawdę fantastyczne. Co więcej ten model idealnie nadaje się na szczupłe ozdoby. Jeśli chodzi o t-shirty są one zdecydowanie ciut większe. Mój rozmiar to S, XS te natomiast wybrałam w dostępnym rozmiarze S/M.

Joggers


T-shirty


Loungewear


W mojej opinii zdecydowanie będą pasowały na Panie noszące również rozmiar L. 
Idealnie sprawdzą się w sportowej stylizacji. 



Na koniec zaprezentuję Wam top bez rękawów w przepięknych pastelowych i bardzo modnych w tym sezonie kolorach. Jak widzicie top prezentuje się cudnie. 




Jest uszyty starannie i z dbałością o każdy szczegół. Na ramionach wszyte są gąbki, które podkreślają ramiona. Top ten dostępny jest w całej rozmiarówce. Mój to rozmiar XS.


Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Femme Luxe. Na pewno znajdziecie wiele pięknych i fantastycznych perełek.