wtorek, 28 lipca 2020

Wystrój wnętrz, Artystyczne plakaty do naszej sypialni, Desenio



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam przepiękne plakaty w czarnych, metalowych ramach marki Desenio, które tym razem wybrałam z myślą o sypialni.



Wszystkie plakaty są w moich ulubionych wnętrzarskich kolorach a mianowicie czerni, bieli i pudrowego różu. Plakaty te są niebanalne, stylowe a jednocześnie bardzo eleganckie i nawiązujące do klimatu sypialni. 


Obecnie jesteśmy na etapie budowy naszego wymarzonego domu, ale już teraz mniej więcej wiem jakie dodatki i kolory będą dominowały w naszych wnętrzach. 
Biel i czerń to moim zdaniem bardzo praktyczne i uniwersalne kolory. To właśnie na bazie tych kolorów dobiorę dodatki tak, aby wszystko doskonale zgrało się pod względem koloru i stylu.


Marka Desenio specjalizuje się wystrojem wnętrz, ale przede wszystkim stylem skandynawskim.  W Desenio znajdziemy stylowe plakaty i ramy w różnej kolorystyce, które będą zachwycać!
Oferowane przez nich plakaty są drukowane na najwyższej jakości niepowlekanym, matowym papierze klasy premium. Cechuje je luksusowe wykończenie ...





Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Plakaty, które wybrałam były bardzo starannie zabezpieczone w twardej, tekturowej teczce. Dzięki niej nie musicie martwic się, że cos może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 
Jak pisałam powyżej moje plakaty są niebanalne. Zdecydowałam się na miedzy innymi trzy grafiki, które łączy jedno - miłość! I to one będą stanowić główna bazę wystroju naszej sypialni. 


Kolejne trzy obrazy są w dużo większych rozmiarach i one będą zdobić nasz przedpokój! Jak można zauważyć również łączy je akcent róż, które występują na każdym plakacie. 
Kochani plakaty wykonane są na najwyższym poziomie. Jakość nadruku jest rewelacyjna! Wszystko z dbałością o najmniejszy detal. 
Oczywiście z zamówieniem dotarły do mnie ramy, które wybrałam do każdego obrazu. Zdecydowałam się na czarne, metalowe ramy ponieważ w naszym domu połączymy zdecydowanie styl skandynawski, loftowy i nowoczesny. Natomiast zdecydowanie zrezygnuję z drewnianych dodatków w stylu boho!



Chcę, aby w domu było pięknie a jednocześnie przytulnie. 
Kochani jak widzicie obrazy prezentują się fantastycznie. Gorąco zapraszam do śledzenia mojego profilu na instagramie, gdzie na bieżąco dodaje wnętrzarskie nowości. 


Zapraszam Was również do zapoznania się z całym asortymentem marki Desenio! Sa tam same perełki, które odmienią wasze domowe wnetrze!