środa, 22 lipca 2020

Victoria's Secret, Aqua Kiss, spray do ciała dla kobiet, Notino.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować produkt, bez którego nie wyobrażam sobie letnich i słonecznych dni. Mowa tutaj o spray do ciała Victoria's Secret, Aqua Kiss, którego zakupiłam na Notino.pl
 Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Orzeźwiająca jak chłodna woda morska, delikatna jak kwiatki stokrotki. Taki właśnie jest spray do ciała Aqua Kiss, który otula nas świeżym i zmysłowym zapachem. 


250 ml produktu otrzymujemy w pięknej, niebieskiej butelce ze złotą nakrętką oraz logo marki. Już samo opakowanie zachywca prostotą a jednocześnie elegancją. Na niej znajdziemy wszystkie niezbędne informacje dotyczące zapachu. 




Butelka wyposażona jest w bardzo dobrze działający spryskiwacz, dzięki czemu możemy zaaplikować tyle produktu, ile w danej chwili nam jest potrzebne. 


Wybierając ten zapach - strzelałam! I tym razem moja intuicja mnie nie zawiodła. Zapach jest cudowny! 
Zdecydowanie przypomina mi błogie letnie lenistwo wśród łąk, pól i czerwonych maków. Jest on delikatny, świeży i przyjemny. Z kwiatowymi i wodnymi nutami. 
Utrzymuje się dość długo. 



Spray mimo częstego stosowania jest bardzo wydajny. Jak tylko wyruszam w trasę zabieram go ze sobą. Spray ten nie tylko dodaje całej skórze zapach, ale również przynosi uczucie świeżości przez cały dzień. 
Mgiełką taka możemy się również w każdej chwili schłodzić. 



Spray ten tak jak pisałam nadaje się na letnie dni i może stać się wspaniałym zamiennikiem ciężkich i intensywnych perfum. 
Kochani powiem wam szczerze, że składając zamówienie teraz już upatrzyłam kolejne zapachy sprayów Victoria's Secret. Jak tylko do mnie dotrą na pewno Wam na blogu zaprezentuję. Koniecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem Notino.pl 
Znajdziecie tam inne zapachy, które na pewno mogą stać się cudownym pomysłem na prezent dla naszych najbliższych!

Victoria's Secret to najlepszy wybór!