wtorek, 7 lipca 2020

Piękna i stylowa biżuteria polskiej marki Vezzi.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować cudowną i niepowtarzalną biżuterię polskiej marki Vezzi ...
Jesteście ciekawi mojej opinii? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Biżuteria Vezzi.pl to polska marka specjalizująca się w produkcji biżuterii ze stali szlachetnej pokrytej 14 karatowym złotem  oraz pełną koloru biżuterię modową.
Marka ta tworzyła biżuterię dla znanych i cenionych polskich i zagranicznych marek.


Powiem Wam szczerze, że miałam nie lada dylemat jeśli chodzi o wybór produktów, które trafią do mojego wirtualnego koszyka. Marka oferuje ogromny asortyment przepięknej, kobiecej biżuterii.


Po długim namyśle zdecydowałam się na zakup trzech naszyjników, bransoletki na rękę i nogę oraz dwóch par kolczyków.
Każda z tej biżuterii jest wyjątkowa i niepowtarzalna.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była przepięknie zapakowana w pudełka logo marki oraz malutkie, urocze sakiewki z różowymi wstążeczkami. Bardzo mi się podoba to, że marka dba o takie detale.


Sama biżuteria wykonana jest z ogromną starannością. Najbardziej urzekły mnie naszyjniki, które zachwycają. Duża literka M oraz naszyjnik z moim imieniem wyglądają obłędnie. Naszyjnik z wielką literą to hit tego lata!



Zdecydowałam się również na komplet z delikatnymi serduszkami , które znajdują się zarówno na naszyjniku jak i bransoletce.


Bransoletka na nogę jest wykonana bardzo solidnie. Na niej znajdziemy kwadraciki z logo marki.
Natomiast jeśli chodzi o kolczyki to są niezwykle urocze. Wybrałam śliczne czarno- złote listki oraz kolczyki z kryształem.
Kochani jeśli szukacie naprawdę solidnej,  pięknie wykonanej biżuterii to zapraszam do odwiedzenia Vezzi.pl



Moim zdaniem jedna z najlepszych polskich marek jeśli chodzi o biżuterię ze stali nierdzewnej.



Sami zobaczcie jak wspaniale się prezentuje!