piątek, 10 lipca 2020

Pierwsze zamówienie z Femme Luxe czyli modne i wygodne dresy !



Witajcie kochani! 
W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje zamówienie ze sklepu Femme Luxe, które dotarło do mnie kilka dni temu.



Zdecydowałam się na cztery komplety pięknych i stykowych dresów. Powiem Wam szczerze, że zostałam mile zaskoczona ponieważ dwie pary z czterech idealnie do mnie pasują. Jeśli chodzi o dwa pozostałe komplety są na mnie bardziej w stylu oversize.






Pierwszy komplet, który trafił do mojego wirtualnego koszyka to dres w kolorze khaki o bardzo modnym kroju. Jest to krótka bluzeczka z gumka na dole, która pięknie podkreśla biust oraz spodnie, które zachwyciły mnie tym, że na dole mają fajne zwężenia i świetnie układają się na sylwetce. 


Spodnie i bluzeczka na jedno ramie w kolorze czerni to tez zdecydowanie mój faworyt. Bardzo fajny, cieniutki materiał a jednocześnie nie prześwitujący będzie idealnym zestawem na chłodniejsze letnie dni. 


Następny komplecik jest w kolorze brudnego różu. Składa się z koszulki i spodni. Jest to dość luźny krój. ten komplecik zdecydowanie zostawię na cieplejsze dni.



I ostatni komplet to również bluzeczka z krótkim rękawem, która jest świetna. Do tego spodnie, które są luźne i wygodne.
Jak widzicie te dresy prezentują się całkiem fajnie. Mój rozmiar jaki wybrałam to S/M, ale jestem szczupła, dlatego bałam się, że będą za duże.



 Tak się jednak nie stało. Trzy kompleciki są rewelacyjne. A tak jak pisałam z czwartego kompletu bluzeczka jest genialna. Cieniutka i przewiewna. 


Serdecznie zapraszam Was na stronę Femme Luxe na pewno każda z was znajdzie coś dla siebie. Mimo, ze ciuszki idę z Anglii to czekałam na nie kilka dni! Przesyłka jak dola mnie mega szybka. Za to duży plus. 
Gorącą polecam!