poniedziałek, 20 lipca 2020

Idealne, kolorowe paznokcie z marką Clavier



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z fantastycznymi nowościami, które miałam przyjemność testować właśnie dla Was. Tym razem w moje ręce wpadły cudowne, letnie kolory lakierów hybrydowych marki Clavier
Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Clavier to marka działająca w branży beauty. W swojej ofercie posiadają produkty do makijażu, stylizacji rzęs i stylizacji paznokci.


Miałam nie lada dylemat nad wyborem kolorów, wiec przy wyborze sugerowałam się trendami, które obecnie panują. I tak do mojego wirtualnego koszyka trafiły dwa fantastyczne kolory. Pierwszy to odcień 82 czyli kolor liliowy oraz odcień 80 - piękny granat. 


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo ładnie zapakowana w pastelowe pudełko. W środku natomiast znajdowały się nie tylko lakiery, ale również bardzo przydatne pilniki i polerki.



Kolory, które wybrałam były strzałem w dziesiątkę. Sam lakier znajduje się w butelce typowej dla większości lakierów hybrydowych. Buteleczka jest koloru białego z czarnym, czytelnym logiem i informacją na temat odcienia. Na końcu znajduje się kolorowe kółeczko oznaczające dany kolor. 


pędzelek, którym aplikuje się lakier ma bardzo fajny kształt, dzięki czemu z łatwością nałożymy lakier na płytkę paznokcia. 
Wystarczy jedna warstwa lakieru, aby pięknie pokryć paznokcie. Jeżeli chodzi o trwałość to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Mimo, że lakiery kosztują niewiele to są bardzo trwałe. Lakier wytrzymuje bardzo długo, nie odpryska! 



Kochani jeżeli szukacie fajnych lakierów a przede wszystkim trwałych to zdecydowanie polecam markę Clavier. Kolory są fantastyczne, pięknie prezentują się na paznokciach.
Zapraszam was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki!