czwartek, 22 stycznia 2015

Nowości z ostatniego tygodnia

Witajcie kochani!

Miesiąc styczeń mija bardzo szybko, dlatego dziś pokażę Wam kilka przesyłek, które trafiły do mnie w ramach współprac a także zakupy kosmetyczne z ostatnich dni.Jesteście ciekawi, co nowego pojawiło się u mnie, to zapraszam do dalszej części...



Jak zwykle zacznę od  przesyłek. Na początek najnowsza przesyłka, która dotarła do mnie końcem minionego tygodnia. Od firmy Dafi w ramach kontynuacji współpracy dostałam trzy filtry do czajnika z magnezem.


Już nie długo napiszę recenzję i dowiecie się jak się sprawdzają.

Kolejną współpracę nawiązałam z Wydawnictwem Bajdaraj.Przesyłka ta była dla mojego synka, a mianowicie dostał Pięć bajek do kolorowania, jak również bajki do czytania.








Mój synek zadowolony, a mama ma chwilkę czasu dla siebie.Niebawem zobaczycie ile frajdy może mieć smyk z takich bajeczek.

Kolejna paczuszka dotarła do mnie od firmy Revitalash, marki, która była patronem spotkania blogerek w Rzeszowie!
W torebce znajdował się regenerujący żel dla aktywnych mięśni,Mio oraz Aktywnie ujędrniające masło do ciała,Mio.


I ostatnia przesyłka to żel pod prysznic dla mojego męża dosłany w ramach współpracy z marką Kamill


A teraz przechodzę do moich zakupów kosmetycznych z ostatniego tygodnia a dokładniej zakupionych dwa dni temu.
Pierwszy kosmetyk to odżywka bez spłukiwania Pilomax do włosów ciemnych.
Następnie to olejek do czyszczenia i mycia twarzy z Bielendy oraz aktywne serum korygujące dla cery z niedoskonałościami.



Kochani tyle dobroci! Znacie coś z moich nowości?
Pozdrawiam








24 komentarze:

  1. same specjały! :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości :) książeczki są rewelacyjne moje dzieciaki nie mogły oderwać od nich wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej odzywki z Pilomax. Zastanawiam sie nad odżywką bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem produktów,które otrzymałaś od Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znamy, ale chętnie przeczytamy o Bielendzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh zazdroszczę tylu dobroci :) Z drugiej strony sma sporo mam i nie mam jak zuzywać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten olejek do czyszczenia, ciekawe jak się u nas spisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Filtry do dzbanka bym mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piesio Grzesio fajnie mi się skojarzyło :D
    jestem ciekawa co powiesz o tym serum z Bielendy :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie Revitalash i serum Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo świetnych nowości, a to serum z Bielendy kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te obrazki na kolorowankach , będzie miał synek fajną zabawę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten olejek z Bielendy do czyszczenia twarzy muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie filtry z magnezem :) ja zawsze kupuję te zwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajki cudnie się prezentują! Udanych testów dla Ciebie i synka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie te produkty z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek arganowy do buzi brzmi ciekawe, jestem ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  18. super, szczególnie książeczki wydają się być fajne. mam nadzieję, że chory bocianek wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze mówiąc to znam tylko z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miłego testowania :) każdy dostał coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama bym chętnie poczytala te bajeczki :33

    OdpowiedzUsuń