piątek, 23 stycznia 2015

Glazel, Diamond Coctail, Błyszczyk do ust

Witajcie Kochani!

Błyszczyk to nieodzowny atrybut każdej kobiety, tak więc od zawsze gości on w mojej torebce.Ostatnio szczególne miejsce zajmuje błyszczyk Diamond Coctail marki Glazel.To właśnie o nim przeczytacie dziś na blogu, zapraszam więc do dalszej części...











Kompleks witamin E, C oraz F tworzy barierę ochronną przeciw utleniaczom i wolnym rodnikom oraz zapobiega pęknięciom naskórka. 


Obecne w błyszczyku woski
i oleje, znakomicie nawilżają cienki naskórek ust oraz gwarantują przyjemne uczucie komfortu. Odcienie 20 i 53 zostały dodatkowo wzbogacone o łagodzący wyciąg
z aloesu.


Moja opinia..

Błyszczyk otrzymujemy w małym i zgrabnym opakowaniu typowym dla błyszczyków.Błyszczyk jest lekko rozszerzony ku dołowi.


Opakowanie jest przeźroczyste więc z łatwością można zobaczyć kolor błyszczyka.
Zakrętka jest w kolorze złotym.


Aplikator błyszczyka jest spłaszczony co bardzo ułatwia nakładanie go na usta.
Ma bardzo przyjemny zapach.Konsystencja dość gęsta, lekko klejąca.


Błyszczyk jest trwały, bardzo fajnie trzyma się na ustach.
Błyszczyk występuję w wielu odcieniach.


Na opakowaniu niestety nie ma numeru więc nie jestem pewno, który odcień posiadam.


Na początku myślałam, żer kolor raczej nie będzie w moim typie, zdanie jednak szybko zmieniłam po nałożeniu na usta.
Kolor jest delikatny, mimo iż nie lubię drobinek w błyszczyku tu mi nie przeszkadzają 
Cena  to wydatek 30 zł.

Kochani jak Wam się podoba ten błyszczyk?Znacie go ?Lubicie?
Pozdrawiam




27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i delikatny, ale te drobinki nie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny i transparentny - taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny ale nie lubię błyszczyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że kolor nie jest bardziej zdecydowany :) Lubię błyszczyki, które dają efekt pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety ten do tej grupy nie należy :( a szkoda:) bo też lubie

      Usuń
  5. Lubię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam aktualnie dwa odcienie i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, myślę, że to kolor 26 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny, ale ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię błyszczyków za bardzo :) wyjątkiem są te pomadki w błyszczyku z bourjois

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ten kolor to niespodzianka. W sensie, że na ustach wygląda fajniej niż w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja teraz odchodzę od błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, ale szkoda, że nie ma numeru na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie się prezentuje ! ;) Miałam kiedyś jakiś taki jaśniutki i bardzo go lubiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam cienie od firmy glazel:) Błyszczyk zaraz zjadam;p

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie rozprasza światło, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaję się być taki intensywny a na ustach wygląda ślicznie, delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wygląda na ustach, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że może będzie bardziej intensywny, ale i tak efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi ta zakrętka wygląda na złotą a nie czarną ;) mam dwa błyszczyki z Glazel i też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń