środa, 14 stycznia 2015

Co w sklepach piszczy - Promocje!

Witajcie kochani!

Od zawsze przeglądałam różnego rodzaju gazetki promocyjne, dlatego dziś i ja Wam pokażę co, gdzie i kiedy, będziecie mogli zakupić w naszych stacjonarnych sklepach.
Bardzo podoba mi się, że w internecie są dostępne gazetki w formie elektronicznej.Poniżej przedstawię Wam kilka stron gazetek z rzeczami, które na pewno zakupię .



1.Pierwsza gazetka to Lidl, obowiązuje od 12 stycznia znajdziemy bardzo ciekawe ubrania ...

                                                     Cała gazetka- KLIK


2.Druga gazetka to gazetka Biedronki. Od 15 stycznia obowiązuje gazetka "W wolnym czasie".

Cała gazetka-KLIK


3.Od 15 stycznia w Kauflandzie TOP - oferta tygodnia! 

Cała gazetka- KLIK


4.Gazetka Tesco obowiązuję od 15 stycznia

Cała gazetka-TUTAJ



Zapraszam do obejrzenia gazetek.Na pewno każda z was znajdzie coś dla siebie;Ja w najbliższym czasie uderzam na biedronkę !

Pozdrawiam
















   




22 komentarze:

  1. Lubię wyprzedaże książkowe w Biedronce - zawsze coś upoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się omijać promocje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No to wybierzemy się razem na zakupy:)

      Usuń
  4. na ellektryczna maszynkę do pielęgnacji twarzy mam chęci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, też mam na nią chrapkę

      Usuń
  5. Obowiązkowo muszę wejść do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sobie gazetki pooglądać, szczególnie z Tesco.

    OdpowiedzUsuń
  7. żebym miała więcej czasu....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja trochę muszę przystopować bo ostatnio poszalałam w CCC na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się powstrzymać wydatki, a tu wszędzie tyle promocji.. ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już mam dość nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam przeglądać gazetki i lubię promocje w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń