piątek, 31 marca 2017

lakma, wiosenne nowości marki Perlux dla najmłodszych



Pierwsze pranie dziecięcych ubranek często rodzi wiele emocji. Robi się je najczęściej w ostatnim miesiącu ciąży, by móc spakować torbę do szpitala. Jeśli jednak w rodzinie dziecka występują alergie lub któreś z rodziców choruje na atopowe zapalanie skóry, dobrze jest prać niemowlęce ubranka w specjalnym środku dla alergików.
Nie mniej wrażliwa jest skóra starszych dzieci, która też wymaga specjalnej troski ...


W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kilka nowości marki Perlux, które mam przyjemność testować dzięki spółce Lakma.


LAKMA to polskie przedsiębiorstwo z ponad 25-letnim doświadczeniu na rynku Polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Dzięki wieloletniej praktyce, wysokiej specjalizacji oraz szybkiemu rozwojowi, Spółka działa w następujących sektorach: Chemia Budowlana, Systemy Dociepleń, Chemia Gospodarcza oraz Chemia Profesjonalna.


Wszystkie produkty, które zobaczycie są przeznaczone do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Produkty przeznaczone są do prania odzieży dziecięcej i niemowlęcej.
W mojej paczce znajdowały się kapsułki piorące, które są nowością marki Perlux.  Płyny do płukania o wspaniałym, świeżym zapachu oraz płyn do mycia butelek.


Mój synek już jest duży więc tego płynu używam po prostu  do mycia naczyń. 

Kochani oczywiście postaram się w miarę możliwości przedstawić Wam kolejno pokazane produkty. Paczuszka dopiero do mnie dotarła więc za jakiś czas po testach na pewno wpis się pojawi. 

Nie zanudzam dużej, sami zobaczcie jakie produkty do mnie dotarły ...