środa, 10 maja 2017

Gepetto, Virgil, drewniane okulary przeciwsłoneczne



Pasująca do twarzy para okularów słonecznych jest tak samo ważnym dodatkiem jak para modnych butów czy gustowna torebka. W obecnych czasach okulary słoneczne są jednym z podstawowych akcesoriów na rynku mody a ich wygląd może się zmieniać w zależności od obowiązujących trendów z sezonu na sezon.


Okulary przeciwsłoneczne to przedmiot, bez którego nie powinnaś nigdy wychodzić z domu i to zarówno latem jak i zimą. Promienie słoneczne, niezależnie od pory roku, przedostając się do oka, mogą być przyczyną wielu chorób ...


Szukając zdrowych a jednocześnie nietuzinkowo wyglądających okularów przeciwsłonecznych trafiłam na markę Gepetto



Gepetto to marka zajmująca się produkcję okularów, zegarków i dodatków wykonanych z drewna najwyższej jakości.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość, była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.
Okulary dostałam zapakowane w cudowne, ekologiczne pudełko. W środku dominował mój ulubiony kolor biało-czarny. Wszystko wyglądało obłędnie. 



Spośród dużego asortymentu zdecydowałam się na okulary przeciwsłoneczne w bardzo modnym tego sezonu kształcie kocich oczu - Virgil.
Okulary te wykonane są  z zielonego drewna sandałowego. Na bokach okularów znajduje się logo marki.


Zielone lustrzanki z filtrem  polaryzacyjnym dodają oprawą wdzięku i szyku. Okulary posiadają filtr UV 400 zapewniający 100 % ochronę przed promieniowaniem UVA, UVB.


Dodatkowo do okularów dołączony jest lniany woreczek.

Kochani jak widzicie okulary prezentują się wspaniale. Wysoka jakość, niepowtarzalność, niska cena to trzy główne zalety, które wyróżniają markę spośród innych. 


Zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Gepetto. Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś dla siebie. 


Ja jestem nimi oczarowana a Wy?

Okulary: Gepetto