czwartek, 10 października 2019

Czerwony total look z Gemre.pl



Najpopularniejszymi jesiennymi kolorami są najczęściej bordo, butelkowa zieleń, zgaszony pomarańcz czy odcienie brązu. W nadchodzącym sezonie domy mody, np. Armani, postawiły jednak na nieco szaleństwa i zaproponowały czerwone total look.


Tak więc i w mojej garderobie nie mogło zabraknąć czerwonej koszuli czy cudownych, zamszowych botków, które zakupiłam w internetowym sklepie Gemre.pl


Botki, na które zdecydowałam się są niezwykle wygodne. Bardzo fajnie dostosowują się do stopy. Trzeba jednak pamiętać, aby dobierając pozostałą część garderoby nie zrobić sobie krzywdy tym kolorem. Bo jak sami wiecie Królowa Kier jest dość wyrazista.



Dlatego świetnym połączeniem do tego koloru będą czarne, obcisłe rurki czy koszule w motywy zwierzęce. Panterka i zebra świetnie się w tej roli sprawdzą.



Czerwień możemy również łączyć ze stonowanymi kolorami - bieli, ecru czy szarościami.



Oczywiście nie każdemu przypadnie do gustu. Wśród wielu odcieniu możemy dopasować ten, który będzie nam się najbardziej podobał.



Ta krwista, a wręcz neonowa, najlepiej wygląda u dziewczyn z porcelanową cerą i ciemnymi włosami. Wpadająca w koral świetnie sprawdzi się dla kobiet o ciepłym typie urody, np. dla pani lata czy pani wiosny. Musimy sami zdecydować co lubimy!



Kolor moich botków również dopasowałam do mojego typu urody. Mimo tego, że to kolor czerwony, jest on zdecydowanie przygaszony. 



Dodatkowo świetnym rozwiązaniem są czarne wstawki z gumy, które dodatkowo pięknie układają się na nodze.


Delikatny obcasik dodaje im pikanterii. Kochani jeżeli i wy podążacie za trendami to koniecznie musicie odwiedzić sklep Gemre.pl.





Są tam naprawdę fajne perełki, za bardzo niską cenę. Jak zdążyliście zaobserwować jest to już kolejna para bucików z których jestem zadowolona.





Jak widzicie czerwień można połączyć na wiele sposób. Najważniejsze jest jednak to czy sami polubimy się z tym kolorem ...
Bo ja go uwielbiam!