sobota, 26 października 2019

Czarne botki w rokowej wersji od Gemre.pl



Uchodzą za te, które pasują do wszystkiego i rzeczywiście uniwersalność to ich największa zaleta.


Nic więc dziwnego, że nie ma kobiety, która nie posiada w swojej garderobie chodź jednej pary czarnych botków.


W końcu czarne botki dodadzą szyku i elegancji nie jednej stylizacji!


W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z propozycją klasycznych, czarnych butów z odrobiną rokowego pazura.


Oczywiście na te cudowne botki natrafiłam przeglądając wspaniałe nowości z mojego ulubionego sklepu Gemre.pl


Buciki tak jak wspomniałam są czarne że  srebrnymi ćwiekami na przodzie.


 Dodatkowo po bokach znajdują się dżety również w tej samej kolorystyce. Wszystkie te szczegóły sprawiają, że wyglądają nieziemsko.


Co więcej możemy zestawić z wieloma kolorami. Świetnie będą wyglądały w połączeniu z spodniami typu rurki w podobnym kolorze czy sukienką. 


Trzeba jednak pamiętać, aby nie zrobić sobie krzywdy np zakładając ten fason botków do spodni cygaretek, które sprawią, że skrócimy optycznie naszą sylwetkę.


Na zdjęciach możecie zobaczyć moje połączenie czyli czarne rurki w nie co innym odcieniu z czerwonymi lampasami, botki oraz t-shirt. Taki zestawi sprawdzi się jako codzienna stylizacja do pracy, szkoły czy na wyjście ze znajomymi.


Kochani jeżeli szukacie ciekawych botków to serdecznie zapraszam na Gemre.pl
Ich oryginalność, wysoka jakość oraz atrakcyjne ceny zachęcają do zakupów. Buciki są przepiękne a staranność wykonania do tej pory mnie zachwyca.


Czarnych butów nigdy nie za wiele a sprawią, że tak wyrazista stylizacja zyska klasę i szyk!