czwartek, 17 października 2019

Piękne, wyjątkowe, niepowtarzalne - Bransoletki od Dedicante.pl



Niewątpliwie bardzo istotnym elementem dla każdej kobiety jest dobranie odpowiedniej biżuterii, która potrafi dodać uroku naszym stylizacją.


Teraz, kiedy nadeszła  złota jesień zdecydowanie odkładam naszyjniki i wyciągam ze szkatułki biżuterię, która idealnie pasują do jesiennych kreacji.


Piękną, misternie wykonaną ozdobą kobiecych nadgarstków będą bransoletki, które chcę wam dziś zaprezentować. Obie zostały wykonane przez markę Dedicante, która tworzy niepowtarzalną, personalizowaną biżuterię.


I tak zdecydowałam się na zakup bransoletki z przypinanymi zawieszkami, które nazywamy charms.


Wyjątkowość tego typu biżuterii polega na tym, że sami możemy personalizować jej wygląd każdego dnia.


Dedicante.pl stworzyło linię biżuterii Story Charms.
Bazą mojej bransoletki jest pasek wykonany ze stali szlachetnej w kolorze złotym.


Nie jest to jednak zwykła baza a pasek identyczny jak mamy przy zegarkach. Muszę przyznać, że jestem nią oczarowana.
Do mojej bazy wybrałam pięć charmsów, które możemy zmieniać w zależności od tego co w danej chwili chcemy mieć.


Okulary, aparat, drink wysadzany kryształkami, świat jak również napis family to wszystko tworzy niepowtarzalną całość.
Iście wakacyjna bransoletka idealnie przypomina nam cudowne, wakacyjne dni.


Dedicante zadbało o każdy najmniejszy detal. Charmsy jak i bransoletka wykonane bardzo starannie. Uwzgledniony jest każdy najmniejszy detal. Zresztą sami zobaczcie jak wspaniale prezentuje się na dłoni.


Natomiast druga moja bransoletka to białe, koralikowe cudo z małym flamingiem w kolorze złota.



Mimo wszystko nie jest to zwykła biżuteria.
Ten uroczy flaming kryje wygrawerowane imiona moich dwóch największych miłości: męża i synka.
Jak dla mnie jest  fantastyczna.


Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o pięknym opanowaniu w jakim dostajemy produkty.


Bransoletka charms przyszła w eleganckim, białym pudełku z wygrawerowanymi logo marki w kolorze złota. 


Koralikowa zapakowana została w aksamitny, szary woreczek również ze złotym logo na przodzie.


Kochani jak widzicie moje bransoletki są naprawdę wyjątkowe. Koniecznie zaglądnijcie na stronę Dedicante.pl
Może tam znajdziecie pomysł na prezent, który zachwyci obdarowywaną osobę.



Przecież radość naszych bliskich jest najważniejsza!