niedziela, 20 października 2019

Jak dobrać odpowiedni odcień czerwonej pomadki? Notino.pl



Mówi się, że czerwony odcień szminki pasuje każdej kobiecie. Nie ważne jest więc to czy mamy blond włosy, niebieskie oczy czy bladą cerę. Każda z Nas może cieszyć się tym kolorem, wystarczy tylko odpowiednio dobrać odcień.


Zawsze trzeba pamiętać, żeby wybierając kolor sprawdzić na swoich ustach. Bardzo ważne, żeby zrobić to do światła dziennego.
Jeżeli nie mamy takiej możliwości trzeba wiedzieć jaki mamy typ urody- ciepły czy zimny.


Sama bardzo długo szukałam tej idealnej czerwieni. I jak się okazało - odnalazłam przypadkiem robiąc kosmetyczne zakupy w internetowym sklepie Notino


Trafiłam tam na pomadkę Maybelline Color Sensational o mocnym odcieniu czerwieni.


Zdecydowanie ten kolor należy do klasycznej czerwieni. Jest on bardzo wyrazisty i mocny. Po zaaplikowaniu nie podkreśla suchych skórek. 


Ma delikatną, aksamitną formułę dzięki czemu bezproblemowo nakłada się ją na usta.


Całość zamknięta jest w eleganckim opakowaniu w kolorze czerwieni.
Ten odcień, który widzicie jest dość mocny. Musicie pamiętać, żeby pamiętać o stroju jaki macie w danym momencie.
Pomadka będzie świetna jeżeli chcecie optycznie powiększyć usta. Matowe pomadki w kolorze czerwieni zdecydowanie pomniejszają.


Pomadka, którą wybrałam jest śliczna. Ten kolor bardzo mi spasował. Jest niezwykle trwała a cena w internetowym sklepie Notino również zachęca do zakupu.
Na stronie Notino.pl  znajdziecie wiele fantastycznych odcieni więc na pewno wybierzecie coś dla siebie. 
Już niebawem zaprezentuję na blogu kolejną świetną pomadkę, która wywołuje efekt Wow, ale więcej wam nie zdradzę.


Kochane tak więc testujcie pomadki bo dzięki temu na pewno traficie na odpowiedni odcień.

Swój już wybrałam - Teraz pora na Was!