poniedziałek, 17 lutego 2020

Balsamy ochronne czyli sposób na piękne i dobrze nawilżone usta, Notino.pl



Balsam ochronny do ust to produkt, który powinien  znaleźć się w każdej kosmetyczce  nie tylko kobiecej. Jeżeli marzą się nam piękne i zadbane usta nie powinniśmy się rozstawać z pomadką ochronną do ust. Zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. 
 Z uwagi na ilość dostępnych na rynku kosmetyków wybór odpowiedniego balsamu  nie jest oczywisty. 



Dlatego przed wyborem tej najlepszej dla Nas, warto dobrze się im przyjrzeć. 
Ostatnio sama bardzo długo szukałam tej jedynej, która rzeczywiście będzie nie tylko świetnie nawilżała, ale również sprawi, że efekt ten będzie utrzymywał się przez dłuższy czas. I tak oto robiąc zakupy na Notino.pl skusiłam się na bardzo fajny balsam marki Eos.



Musze przyznać, że marka Eos nie jest mi nieznana. Do tej pory często sięgałam po kultowe balsamy w formie jajeczek. Tym razem marka zachwyca pomadkami ochronnymi w typowym opakowaniu dla większości balsamów. 




Spośród kilku wariantów skusiłam się na Eos Sweet Mint
Produkty te dostajemy w cudownych, pastelowych odcieniach. 
Cały produkt dodatkowo zapakowany jest w kartonik na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 



Balsamy Eos, które do mnie trafiły zdecydowanie należą do tych pięknie wyglądających i mających świetną jakość. 
Z nimi zadbasz o swoje usta przez cały rok!

Moje dwa pastelowe cudeńka sprawiły, że od nowa polubiłam balsamy w takiej formie. Produkty bardzo fajnie rozprowadzają się na ustach nie pozostawiając tłustego nalotu. Bardzo fajnie wchłaniają się dzięki czemu moje usta są intensywnie odżywione i głęboko nawilżone. Usta po dłuższym stosowaniu stają się miłe w dotyku. 




Kochani ja swojego balsamu używam kilka razy dziennie. Zawsze mam go pod ręką nie tylko w domu, ale również jak wychodzę. Jest niewielkich rozmiarów, dlatego możemy wsadzić go zarówno do małej torebki jak i kieszeni. 



Odkąd sięgnęłam po nie to mogę z całą przyjemnością Wam polecić te małe cudaczki. Serdecznie zapraszam Was również na Notino.pl gdzie znajdziecie jeszcze więcej fantastycznych produktów, które pozwolą Wam zadbać o Wasze usta i sprawią, że będą doskonale nawilżone. Trzeba jednak pamiętać, żeby systematycznie ich uzywać!