środa, 26 lutego 2020

Wiosenne etu na telefon od etuo.pl



Witajcie kochani!
Za nami koniec lutego a lada dzień zawita do nas kalendarzowa  wiosna …
W domu już czuć ten czas … tulipany, wiosenne, pastelowe dodatki ...uwielbiam!



Kochani w dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam fantastyczne etui na telefon, które zamówiłam na Etuo.pl
Etuo.pl to internetowy sklep, który w swoim asortymencie oferuje szeroką gamę akcesoriów oraz etui dla telefonów. 



Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na trzy etui w pastelowych, delikatnych odcieniach. Jedno z nich wybrałam dla mojego synka.





Przesyłka od momentu zamówienia dotarła bardzo szybko, całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 



Pierwsze z trzech etui, które wybrałam to etui książkowe. Oczywiści szatę graficzną możemy sami zaprojektować. Ja wybrałam grafikę marmurku. Jest delikatna i subtelna. Wygląda bardzo elegancko. Etui książkowe ma wiele zalet. Stanowi świetną ochronę przed uszkodzeniami i zarysowaniem. Dodatkowym atutem jest to, iż w szybki sposób możemy go otwierać i zamykać. 



Kolejna dwa etui są silikonowe. Na tyle posiadają bardzo wyraźna grafikę, którą możemy zaprojektować sami. Możemy również umieścić swoje zdjęcie. 
Dla synka wybrałam turkusowe etui ze słodkim pieskiem oczywiście z słuchawkami. A moje to połączenie marmurku z pastelowym różem i złotym napisem. Jak dla mnie rewelacja!



Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem sklepu Etuo.pl


Na pewno znajdziecie ciekawe propozycje, które pozwolą Wam cieszyć się nie tylko pięknie wyglądającym etui, ale również będziecie posiadali doskonałą ochronę swojego telefonu!