piątek, 28 lutego 2020

Dzień Kobiet tuż, tuż czyli zapachowe propozycje dla Pań, Notino.pl



Dzień kobiet już niebawem, dlatego najwyższy czas Panowie pomyśleć o prezentach, które podarujecie swojej dziewczynie, żonie czy też przyjaciółce. 
Oczywiście okazji do dawania prezentów w ciągu roku jest całe mnóstwo, dlatego warto zastanowić się co takiego wywoła uśmiech na ich twarzy.


I tak jako kobieta od zawsze wiedziałam, że flakon perfum zawsze wzbudza moje zadowolenia. Mimo, że mam swój ten jeden ulubiony zapach, którego używam codziennie to bardzo lubię jak w mojej toaletce pojawiają się inne, kuszące zapachy. 
Wtedy te perfumy używam od święta czy też wtedy, kiedy mam na to ochotę. Przecież fajnie mieć kilka różnorodnych zapachowych buteleczek. 


W dniu dzisiejszym przeglądając perfumy na Notino.pl wpadło w moje oko kilka ciekawych pomysłów, które mogą stać się świetnym pomysłem na podarek w Dniu Naszego Święta.


Tak więc Panowie zapraszam Was na krótki przegląd pięciu zapachów, które śmiało możecie podarować swojej kobiecie!
Pierwszy zapach to woda perfumowana paco Rabannne Lady Million o charyzmatycznym i olśniewającym zapachu. Jest to zapach piękna i hołd dla siły kobiecości. Aromat nektaru białych kwiatów, wśród których prym wiedzie arabski jaśmin.


Yves Saint Laurent Libre to kolejna propozycja. Woda perfumowana obwieści wszystkim, ze to Ty jesteś kobietą , która potrafi powiedzieć "nie". Nuty lawendy przenikają do serca zapachu, w którym spotykają się z jaśminem.



Kolejna propozycja to Gucci Bloom, która przeniesie cię do przepięknie kwitnącego ogrodu w którym poczujesz zapach najdelikatniejszych kwiatów.



Calvin Klein Women to moja czwarta perfumowa propozycja, która stanowi celebrację kobiecości we wszystkich jej aspektach. Każdej kobiecie dodaje siły i determinacji.



Ostatnia propozycja to Dolce& Gabbana The only One Intense dzięki temu perfumowi przeniesiesz się do czarodziejskiego, orientalnego ogrodu wypełnionego kwiatami.



Kochani jak zauważyliście wszystkie zaprezentowane perfumy są kwiatowe. Dlaczego?jako kobieta wiem, że są bezpieczne i na pewno każdej kobiecie się spodobają. 
Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem perfum, które znajdziecie na Notino.pl


Pamiętajcie i sprawcie, aby w tym dniu każda kobieta poczuła się wyjątkowo ...