poniedziałek, 2 marca 2020

Caseroom czyli marmurek na moim telefonie



Witajcie kochani!


Większość osób, które są na bieżąco śledzą moje instastory wiedzą, że  uwielbiam od czasu do czasu założyć na swój telefon nowe case. Tym razem zbliża się wiosna więc postanowiłam sprawdzić sobie kilka wariantów do wyboru.


I tak oto  dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam kolejne etui na telefon, które trafiły do mnie z internetowego sklepu Caseroom.



Caseroom jest producentem etui na smartphony jak również inne modele. Etui, które znajdziecie na stronie są wykonane z dbałością o każdy najmniejszy detal. Starają się zaspokoić potrzeby zarówno tych, którzy cenią sobie ponadczasową klasykę jak i tych mających współczesne upodobania.




Przeglądając ogromny asortyment marki Caseroom postanowiłam wybrać etui w moich ulubionym princie marmurka. Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Cała przesyłka została bardzo ładnie zapakowana w czarne, otwierane pudełko z logo marki na przodzie. 




W środku magiczne pudełka było moje zamówienie. Pierwsze sylikonowe etui jest w kolorze białego marmurku ze złotym napisem. Natomiast drugie jest również marmurkowe,  ale w kolorze czarnym.



Już na pierwszy rzut oka widziałam, że mam do czynienia z profesjonalną marką.  Jakość obu produktów jest ogromna. Grafika wyraźna, w żywej kolorystyce. Muszę szczerze napisać, że miałam już wiele etui innych marek, ale te są zdecydowanie najładniejsze pod względem jakości  grafiki, która znajduje się na etui. 



Etui świetnie dopasowuje się do telefonu. Stanowi doskonałą ochronę mojego telefonu. Niska cena produktu pozwala na zakup większej ilość. Możemy zmieniać je w zależności od tego co w danej chwili chcemy mieć na telefonie. 




Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Caseroom 
Na pewno każdy/każda z Was znajdzie idealne "ubranko" na swój telefon.
Ja jestem zachwycona i z całą przyjemnością Wam również polecam!