poniedziałek, 30 marca 2020

Viva Espana czyli najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych marki NC Nails Company



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym chcę wam zaprezentować fantastyczną, letnio-wiosenną kolekcję lakierów hybrydowych marki NC Nails Company. 
Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Kilka dni temu dotarła do mnie paczuszka z moim zamówieniem od marki NC Nails Company. 
NC Nails Company to marka z ogólnoeuropejskiego zasięgu której produkty upowszechniły się w salonach stylistów i stylistek z całego kontynentu. Ich partnerów możecie spotkać we Włoszech, Niemczech, Francji, Belgii, Czech jak również Grecji.



Spośród bardzo dużego asortymentu wybrałam dwa lakiery hybrydowe z najnowszej kolekcji Viva Espana Wiosna/Lato 2020.
Kolekcja ta inspirowana jest najnowszymi trendami modowymi. Są to prześliczne, różnokolorowe pastele. 



Odcienie, które trafiły do mojego wirtualnego koszyka to "Tapas" czyli bardzo ładny, delikatny, pastelowy odcień koloru żółtego oraz "Uno Dos Tres" pastelowy odcień fioletu - najmodniejszy tego sezonu!



Oba odcienie są prześlicznie! Lakiery dostajemy w białych buteleczkach typowych dla większości lakierów. Na opakowaniu znajdziemy informacje na temat koloru oraz nazwę danego odcienia. 


Ogromne zaskoczenie było to, że dzięki idealnie wyciętemu pędzelkowi doskonale i precyzyjnie możemy zaaplikować lakier na paznokcie. 
Lekko gęsta  konsystencja sprawia, że wystarczy jedna warstwa lakieru, aby pokryć paznokieć a co za tym idzie wychodzą nam bez zacieków  i smug. 



W obecnej sytuacji jestem szczęśliwa, że sama potrafię wykonać taki manicure hybrydowe. Nie jestem profesjonalistką! mimo to uważam, że wychodzi mi to całkiem nie źle. 
Na zdjęciach możecie zobaczyć motylka, którego również wykonałam przy użyciu hybryd marki NC Nails Company.



Kochani jeśli chodzi o trwałość lakierów również jestem miło zaskoczona. Paznokcie mam do tej pory i są w stanie idealnym. Lakier nie odpryskuje.
Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki NC Nails Company. 
Znajdziecie nie tylko lakiery, ale również pyłki, z których wyczarujecie fantastyczne zdobienia.



Sama skusiłam się na jeden z nich ...


Viva Espana to kolekcja, którą serdecznie polecam!