piątek, 20 marca 2020

Kosmetyczni ulubieńcy, Bourjois, Healthy Mix Anti - fatigue Concealer with Vitamin Mix, korektor pod oczy, Notino.pl



Na co dzień, aby zatuszować niedoskonałości cery i nadać jej wygląd idealnej, używamy podkładów. Niestety z niektórymi niedoskonałościami nie poradzi sobie nawet najlepszy podkład. Sińce pod oczami, pojedyncze wypryski lub żyłki mogą wyglądać bardzo nieestetycznie, dlatego właśnie zostały stworzone korektory.



W dniu dzisiejszym przychodzę do Was, aby zaprezentować Wam korektor, którego używam osobiście. Mowa tutaj o marce Bourjois healthy-mix i produkcie, który tak naprawdę jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o tą strefę. Korektor zakupiłam na Notino.pl 
Jeśli  jesteście ciekawi jak się spisuje to zapraszam na dalszą część wpisu ...



7.8 ml produktu otrzymujemy w szklanym opakowaniu do złudzenia przypominającym opakowania typowych błyszczyków. Ten jest w nie co mniejszej wersji.
Korektory te aplikuje się przy pomocy aplikatora, który zamocowany jest na końcu patyczka. 
odcień, który wybrałam na Notino.pl to 51 Clair Light. Jest to jasny, delikatny odcień. 



Muszę przyznać, że mimo ogólnego dostępu do różnych korektorów miałam nie lada problem, aby wybrac ten jeden, który będzie idealnie wtapiał się w skórę. I tak oto trafiłam na Bourjois, który ma lekka konsystencję i doskonale rozprowadza się po skórze. Nakładam go zarówno przy pomocy gąbeczki jak również wklepuje go delikatnie opuszkami palców. 





Kolor ten jest idealny, konsystencja lekko wodnista, ale dzięki temu możemy fajnie go rozprowadzić. Bardzo szybko zastyga, matowieje i co najważniejsze, nie podkreśla zmarszczek. Dośc długo utrzymuje się i nie rozmazuje. 



Dzięki jemu uzyskujemy naturalny efekt. Ma całkiem przyzwoite krycie, jak dla mnie ok. Powoduje delikatne rozświetlenie skóry, nie roluje się.


Kochani gorąco polecam ten korektor. Jestem jeszcze ciekawa podkładu i pewno w najbliższym czasie zamówię na Notino.pl