środa, 18 marca 2020

Kosmetyczni ulubieńcy, Loreal, True Match, podkład N2



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z podkładem, który kilka tygodni temu trafił do mojej toaletki. Mowa tutaj o podkładzie marki Loreal, True Match, którego zakupiłam na Notino.pl
Jeśli jesteście ciekawi jak się spisuje to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Opis produktu
Udoskonalona formuła z olejkami eterycznymi i składnikami nawilżającymi dopasowuje się do struktury skóry. 
Efekt? cera jest nieskazitelna i gładka w dotyku.
Nowa formuła True Match została wzbogacona o trzy nowe hybrydowe pigmenty. Dzięki temu podkład True Match osiąga jeszcze lepszą precyzję kolorystyczną. Nowe pigmenty efektywnie dopasowują się do ciepłej, zimnej i neutralnej tonacji skóry.




Moja opinia
30 ml produktu otrzymujemy w szklanej butelce na której znajdują się informacje na temat produktu jak również odcień, który wybraliśmy. Osobiście zdecydowałam się na odcień N2 Vanilla.
Jest to delikatny, jaśniejszy odcień, który doskonale dopasowuje się do mojej skóry. 
Butelka wyposażona jest w sprawnie działający dozownik. Dzięki czemu z łatwością możemy zaaplikować tyle produktu, ile w danej chwili nam jest potrzebne. 



Podkład ma dość lekką, wodnista konsystencję. Bardzo sprawnie rozprowadza się go po skórze. Bardzo fajnie radzi sobie z maskowaniem drobnych niedoskonałości. Polecam go szczególnie osobom, które mają cerę sucha bądź mieszaną.


Podkład po nałożeniu nie robi efektu "maski". Trzeba jednak uważać, aby nałożyć go równomiernie. 
Ja nakładam go przy pomocy blendera, delikatnie wklepując go w twarz.
Jestem z niego bardzo zadowolona i używam go codziennie od kiedy jestem w jego posiadaniu.



Kochani podkłady Loreal True Match polecam! Koniecznie wpadajcie na Notino.pl i łapcie okazję!