poniedziałek, 16 marca 2020

Kosmetyczni ulubieńcy, Max Factor, Creme Puff, Puder w kompakcie 2w1, Notino.pl



Witajcie kochani!
Kolejny tydzień przed Nami. Z racji obecnej sytuacji, moje miejsce pracy zamknięte jest do piątku i mam chwilę, aby zaprezentować Wam mój ulubiony puder marki Max Factor, którego zakupiłam na Notino.pl
Jeśli jesteście ciekawi jak się spisuje to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Opis produktu
Puder kryjący 2w1 marki Max Factor, pomaga zatuszować drobne niedoskonałości i powoduje, że skóra się nie świeci, zachowując matowy wygląd przez cały dzień. Zawiera filtry przeciwsłoneczne, które zabezpieczają skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. 



Moja opinia 
21 g produktu dostajemy w eleganckim, złotym, okrągłym pudełeczku z gąbką, którą dla zwiększenia siły można zwilżyć przed nakładaniem pudru. 
Puder ten występuje w dziesięciu odcieniach. Odcień, który wybrałam to 75 Golden.



Produkt ten spełnił moje oczekiwanie celująco! Idealnie nadaje się dla skóry suchej lub mieszanej. Jeżeli macie skórę tłustą ten puder się u Was nie sprawdzi. 



Bardzo delikatnie matuje, przy czym nie zatyka porów. Kupujac go liczyłam właśnie na taki efekt. Ostatnio moja cera jest bardzo przesuszona więc jestem szczęśliwa, że ten puder nie jest "Matującą maską" tylko daje tak delikatny efekt, który utrzymuje się kilka godzin. Po tym czasie skóra zaczyna delikatnie błyszczeć, ale tak jak podkreślam, przy mojej cerze ten efekt nie zaszkodzi.



Dodatkowo fajnie kryje, ma przyjemny zapach i pięknie wykańcza makijaż. Należy go bardzo równomiernie nałożyć wtedy osiągniemy efekt wow.



Puder mimo codziennego używania jest bardzo wydajny. Obecnie na Notino.pl jest na różne pudry bardzo fajna promocja tak więc serdecznie zapraszam do skorzystania!
Naprawdę wart jest uwagi! Polecam!