czwartek, 20 lutego 2020

Loreal Paris, Superliner Perfect Slim



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do was z moim nowym odkryciem a mianowicie eyelinerem w pisaku marki Loreal. 
Już bardzo dawno nie stosowałam tego typu kosmetyku , dlatego postanowiłam, że tym razem trafi do mojego koszyka. 
Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Opis produktu
Perfekcyjne linie za pomocą jednego stabilnego pociągnięcia. To eyeliner Loreal Paris z końcówką 0,4 mm. Eyeliner tworzy stylową i intensywną linię, której kształt będzie całkowicie zgadzał się z Twoimi oczekiwaniami, a to wszystko dzięki optymalnemu kształtowi i uchwytowi. 



Moja opinia
Eyeliner dostajemy w formie pisaka w czarnym, bardzo eleganckim wydaniu. Dodatkowo na nim znajduje się logo marki w złotym odcieniu. 
Muszę przyznać, że sam kształt eyelinera dopasowany jest tak, aby świetnie trzymał się w dłoni . 




Dzięki temu eyelinerowi nareszcie mogę cieszyć się precyzyjnie namalowaną kreską, która przetrwała cały dzień. Co świadczy o jego niezawodnej trwałości. 
Pisak mimo codziennego stosowania jest bardzo wydajny.  
Polecam go w szczególności osobom, które zaczynają swoja przygodę z robieniem kreski. 
Cena również należy do tych przyjemnych bo zapłaciłam za niego ok 35 zł na Notino.pl




Eyeliner Loreal nie rozmazuje się i nie blaknie. Nie powoduje uczulenia i nie podrażnia. 
Polecam!