poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Eveline, OH! My Lips, pomadka w płynie plus konturówka



Witajcie kochani!
Święta prawie za pasem … te dni spędzamy wspólnie z mężem bo już za kilka dni wyjazd. 
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z rewelacyjną pomadką do ust, którą zamówiłam na Notino.pl



W okresie wiosenno-letnim w mojej toaletce przybywa bardzo wile różnego rodzaju pomadek i błyszczyków, które uwielbiam wykorzystywać właśnie w tym sezonie. 
OH My Lips od marki Eveline to zdecydowanie mój faworyt jeśli chodzi o matowe wykończenie pomadki.



Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



4,5 ml produktu otrzymujemy w idealnie dobranym zestawie kosmetyków do ust a mianowicie płynnej matowej pomadce i konturówce w tym samym kolorze. Dodatkowo cały zestaw zapakowany jest w pudełko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu, zastosowania i wybranego odcieniu pomadki.




Kolor, który wybrałam na Notino.pl to odcień 08 czyli Lovely Rose. Jest to delikatny, brązowy odcień wpadający w stonowany róż. Odcień idealny dla mnie. 
Pomadka posiada bardzo fajny, wygodny aplikator dzięki, któremu z łatwością rozprowadzamy pomadkę na ustach. Formuła bogata w witaminę E i kompleks Moist-in-colour zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Co  więcej mimo tego, iż jest to matowa pomadka to nie podkreśla suchych skórek. 



Pomadka jest bardzo trwała a kolor utrzymuje się na ustach przez długi czas. Bardzo fajnie kryje bez uczucia przesuszenia i lepkości. 
Innowacyjna konturówka o gładkiej, kremowej formule pozwala na precyzyjne modelowanie i idealnie podkreśla linie ust przed wypełnieniem konturu kolorem.




Taki zestaw z pewnością umożliwi błyskawiczne i  profesjonalne wykonanie trwałego make-up.
Kochani jestem bardzo ciekawa jakich pomadek matowych używacie Wy na co dzień. Koniecznie na Instagramie dajcie znać jeśli macie swoich ulubieńców.




Z mojej strony ogromnie polecam pomadki marki Eveline. Na Notino.pl znajdziecie jeszcze inne odcienie.
Polecam!