niedziela, 26 kwietnia 2020

Mleczko do ciała, które doceniam od lat czyli kozie mleko marki Ziaja



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z moim ulubieńcem, którego używam od dłuższego czasu. Mowa tutaj o mleczku do ciała marki Ziaja, kozie mleko. Nie wiem jak Wy, ale od razu, gdy pierwszy raz sięgnęłam po to mleczko i poczułam jego zapach wiedziałam, że pozostanie w mojej łazience przez dłuższy czas. 
Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



400ml produktu dostajemy w plastikowej, dość sporej butelce wyposażonej w dozownik, który bardzo sprawnie działa. Dzięki czemu możemy zaaplikować tyle produktu ile w danej chwili jest nam potrzebne. 
Mleczko ma bardzo delikatną, mleczną konsystencję, dzięki czemu doskonale rozprowadza się po skórze. ma cudowny zapach, który utrzymuje się na skórze przez długi czas. 



Bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustego nalotu.
Mleczko doskonale nawilża i wygładza skórę. Efekt ten utrzymuje się przez długi czas. Oczywiście dużą rolę odgrywa systematyczność. U mnie wygląda to tak, że po kąpieli nakładam na noc na całe ciało balsam po czym rano również powtarzam tą czynność. Dodatkowo w czasie dnia, jeżeli mam na to czas, nakładam jeszcze mleczko. 



Po kilku dniach wyraźnie zauważyłam, że moje skóra jest świetnie nawilżona i odżywiona. raz na zawsze pozbyłam się przesuszenia szczególnie na rękach i nogach. 



Mleczko to jest ogólnie dostępne. Ja swoje kupiłam w sklepie stacjonarnym marki, ale dostaniecie go również w drogeriach. 
Uwielbiam ten produkt, nie tylko za działanie, ale za wydajność również. taka butelka mimo codziennego stosowania starcza mi na długi czas. Cena również zachwyca bo za butelkę zapłacimy ok 12 zł




Kochani jeżeli szukacie fajnego produktu, który pomoże zadbać o wasza skórę to mleczko Ziaji sprawdzi się znakomicie!