wtorek, 28 kwietnia 2020

Torebka moich marzeń projektanta Krystiana Grzeszczaka - Fabiola!



Chyba każda z Nas marzy o tej idealnej torebce, która każdego dnia pomieści "tony" naszych skarbów. Pojemna, wygodna, funkcjonalna … mimo ogromu marek, które produkują torebki bardzo ciężko jest wybrać tą najlepszą. Jednak mi się udało ...



Przeglądając internetową ofertę w poszukiwaniu wymarzonej torby trafiłam na markę Fabiola.
Fabiola to marka założona przez młodego Projektanta Krystiana Grzeszczaka. To marka, która została stworzona dzięki pasji i kreatywności. Wyróżnia się nietuzinkowym designem oraz nowoczesnym połączeniem klasycznych elementów. To projekty, które pokochały setki kobiet!
Torebki w całości zrobione są w Polsce - ręcznie!




Spośród bardzo dużego asortymentu wzorów i fasonów zdecydowałam się na niebanalną bardzo dużą torbę w cudownych pastelowych odcieniach. Wybierając te kolory kierowałam się zbliżającym sezonem letnim! 



Od zawsze marzyłam, aby mieć taka torbę, która pomieści wszystkie moje gadżety  w czasie wyjazdu czy wyjścia na miasto. 




Moja torba to model Zamsz-lico My. Q Lady w kolorze pudrowego różu i szarości. Jest to elegancka i stylowa torba zarówno na ramie jak i do ręki. Torebka typu shooper bag wykonana jest w całości ręcznie przy użyciu naturalnej skóry. Marka zadbała o każdy najmniejszy detal. 




Torebka jest na najwyższym poziomie. Liczne zamki, kieszonki i skórzane przegródki sprawiają, że jest ona niepowtarzalna! Dodatkowo na środku posiada dwie duże przegrody, które pomieszczą naprawdę bardzo dużo rzeczy. Zmieścimy w niej laptopa, książki ...
W środku również znajdują się liczne małe kieszonki zasuwane na zamek. 





Dodatkowo przy zamówieniu możemy spersonalizować torebkę. Na mojej postanowiłam umieścić logo marki oraz moje imię i nazwisko. 
bardzo fajnym a jednocześnie pomysłowym dodatkiem są dwa breloczki - frędzle, które możemy przypinać na wiele sposobów. Możemy również odpiąć i będą nam służyć jako breloki do kluczy. 


Kochani ja jestem pod ogromnym wrażeniem! cała torebka prezentuje się genialnie! Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Fabiola. Zbliża się wielkimi krokami Dzień Matki, może warto pomyśleć o prezencie, który sprawi radość każdej kobiecie. Taka torebka będzie na pewno strzałem w dziesiątkę. 


Gorąco polecam!