wtorek, 7 kwietnia 2020

L.O.V. lip Volumizer, błyszczyk do ust z efektem powiększenie



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do was z kolejną moją nowością a mianowicie błyszczykiem do ust z efektem powiększenia, który zamówiłam na Notino.pl
Kiedy przed nami cudowny wiosenno-letni czas to w mojej toaletce co raz więcej pojawia się tego typu kosmetyków.



Błyszczyk do ust z efektem powiększenia  nie tylko delikatnie podkreśli usta, ale również sprawi, że optycznie się zwiększą.
Składając zamówienie na Notino.pl wybrałam kilka kosmetyków do ust, które na pewno zaprezentuję Wam na moim blogu.



L.O.V. Lip Volumizer to zdecydowanie błyszczyk, który nada waszym ustom pięknego wyglądu. 
Zamknięty jest w typowym dla większości tego typu produktów opakowaniu. Dzięki aplikatorowi na którego końcu znajduje się płaska, maleńka gąbeczka idealnie zaaplikujemy go na usta. Błyszczyk po nałożeniu powoduje uczucie chłodu. Dzięki temu mamy wrażenie, że nasze usta staja się chłodne. 



Co więcej błyszczyki dostępne są w czterech ,  delikatnych odcieniach. Mój to odcień Pink Injection czyli bardzo delikatny róż. Lekko zabarwia.
Bardzo podoba mi się fakt, iż błyszczyk utrzymuje się bardzo długo a to jest duży plus. ma średnio gęstą konsystencje. Po nałożeniu nasze usta świetnie się błyszczą. 



Mamy pewność, że są one nawilżone i zmiękczone. Jeśli chodzi o efekt powiększenia uzyskujemy go tuż po aplikacji. Nie jest on, aż tak spektakularny, ale całkiem przyjemny i subtelny.



Doskonale rozprowadza się na ustach i ma delikatny i przyjemny zapach. 
Kochani jeżeli szukacie fajnych mazideł do ust to koniecznie zaglądajcie na Notino.pl


Tam na pewno znajdziecie wiele ciekawych produktów idealnych na nadchodzące lato!