środa, 22 kwietnia 2020

Śnieżnobiały uśmiech z Blanx



Chyba nie ma takiej osoby, która nie marzyłaby o śnieżnobiałym uśmiechu, który sprawi, że nie tylko będziemy pięknie wyglądać, ale również będziemy mogli cieszyć się zadbanym uśmiechem. Kilka dni temu dotarła do mnie fantastyczna przesyłka od marki Blanx, którą w dniu dzisiejszym chcę wam zaprezentować. 


Piękny, nieskrępowany uśmiech to atut o którym wiele osób zapomina. A przecież liczne badania dowodzą, że piękny uśmiech ułatwia nawiązywanie kontaktów towarzyskich czy biznesowych. Misja Blanx jest bardzo prosta - przywracać naturalną biel zębów, tak, aby uśmiech czynił nas szczęśliwymi. 



 Ochronne pasty do zębów Blanx to designerski włoski produkt, którego nie może zabraknąć w każdej łazience. Swoją moc czerpie z natury - składnikiem czynnym jest posiadający unikatowe właściwości wyciąg z porostu islandzkiego. Pełną gamę formuł do różnego rodzaju zębów gwarantuje, że każdy uśmiech traktowany jest po królewsku. 



Powiem Wam szczerze, że wybierając produkty marki Blanx miałam nie lada dylemat, które wybrać. I tak postawiłam na trzy fantastyczne produkty, które wraz z moim mężem będziemy stosować.
Oczywiście dziś tylko  przedstawię wam te produkty, a po skończeniu napiszę Wam osobne wpisy o działaniu tych produktów.



Tak więc na pierwszy ogień do mojego wirtualnego koszyka trafiły nakładki wybielające Blanx.
O3X to najnowszy system wybielający Blanx a także najbardziej innowacyjny system wybielający zęby. O3X wprowadza rewolucyjną technologie poprawiającą biel o 4 odcienie. Do mojego koszyka trafiła również pasta do zębów z tej samej serii.




Skusiłam się również na Ekskluzywne serum wybielające Exstrawhite. Kochani muszę przyznać, że wszystkie te produkty bardzo mnie zaciekawiły i na pewno zaprezentuje Wam rezultaty po kilkutygodniowej kuracji wybielającej. 







Niech uśmiech znowu stanie się twoim atutem!