środa, 9 grudnia 2020

Bellissima My Pro Ceramic P53800, Notino.pl



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moją mikołajkową niespodziankę, która zamówiłam dla siebie na Notino.pl . Mowa tutaj o fantastycznej i niepowtarzalnej suszarce do moich kręconych włosów Bellissima My Pro Ceramic P53800.


Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Przeglądając ofertę na Notino.pl  w poszukiwaniu tej idealnej suszarki do włosów trafiłam na Bellissima My Pro Ceramic, która kompletnie zauroczyła mnie wyglądem i właściwościami. I tak po długim zastanowieniu właśnie ona trafiła do mojego wirtualnego koszyka. Tak jak wiele razy Wam pisałam zamówienie z Notino.pl przychodzi błyskawicznie a cała przesyłka jest bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 


Moja suszarkę dostałam zapakowaną w przepiękne pudełko, bardzo eleganckie i na pierwszy rzut oka wodzimy, że mamy do czynienia z profesjonalnym urządzeniem. Suszarka Bellissima wygląda przepięknie! Jest w całości w czarnym kolorze z miedzianymi akcentami, które sprawiają , że idealnie sprawdzi się również jako stylowa ozdoba naszej łazienki. 




W zestawie posiada trzy końcówki: koncentrator 8mm, końcówka ceramiczna 10mm oraz dyfuzor ceramiczny. Posiada możliwość ustawienia dwóch stopni prędkości. Oczywiście nie mogło zabraknąć przycisku chłodnego powietrza. Świetna opcja jest to, że możemy w każdej chwili ściągnąć filtr i go wyczyścić. 



Suszarka Bellissima wyposażona jest również w funkcję, która nawilża włosy. Ochronę włosów przed zniszczeniem zapewni technologia ceramiczna, generująca przyjazną podczerwień, która w trakcie suszenia chroni włosy i nadaje im niezbędne nawilżenie. Technologia jonowa utrzymuje idealne nawilżenie podczas suszenia a jednocześnie zapobiega im puszeniu. 



Ta suszarka posiada jeszcze jedną funkcję a mianowicie technologię ultraboost - profesjonalny silnik o dużej mocy i specjalny wentylator przyspiesząjący strumień powietrza podczas suszenia. 


Suszarki do włosów to fantastyczny pomysł na prezent!



Kochani jak widzicie ta suszarka jest fenomenalna. Wielkimi krokami zbliża się gwiazdka, taka suszarka może stać się fantastycznym pomysłem na gwiazdkowy prezent dla naszych najbliższych. Na pewno każda kobieta ucieszyłaby się z takiego prezentu! Gorąco polecam!