piątek, 4 grudnia 2020

Nowości od Biotaniqe już u mnie!



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam kolejne fantastyczne nowości, które mam przyjemność testować. Mowa tutaj o produktach marki Biotaniqe z serii CBD oil. Jesteście ciekawi co takiego ty m razem trafiło do mojego wirtualnego koszyka? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Powiem na wstępie, że miałam nie lada dylemat  nad wyborem produktów , kiedy przeglądałam całą ofertę marki z nowej linii produktów CBD oil. Mimo wszystko po długim namyślę wybrałam trzy moim zdaniem najciekawsze i najbardziej przydatne produkty, które mogę stosować codziennie. 



Pierwszy produkt to przeciwzmarszczkowy krem na dzień, który nie tylko niweluje drobne zmarszczki, ale również doskonale nawilża i idealnie nadaje się jako baza pod podkład. Krem ten dostajemy w kartonowym pudełku na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. Posiada bardzo fajną, lekką konsystencję, dzięki czemu doskonale rozprowadza się po skórze. Ma przyjemny zapach, szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Krem ten bardzo fajnie odżywia a makijaż trzyma się na twarzy przez cały dzień. 


Kolejny produkt to regenerujące chusteczki do demakijażu, nasączone oczyszczającą, beztłuszczową formułą. Doskonale oczyszczają, nie podrażniając przy tym oczu. W opakowaniu znajdziemy 20 sztuk pojedyńczych chusteczek. 


Ostatni produkt to tonik oczyszczający, który również skutecznie usuwa zanieczyszczenia, detoksykuje i zwęża pory, przywraca skórze naturalne pH i równowagę. Skutecznie reguluje wydzielanie sebum oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Wspiera proces odnowy i regeneracji naskórka. 


Kochani wszystkie te produkty zostały sprawdzone. Chusteczki do demakijażu zdecydowanie polecam. Są świetne. Natomiast krem zdecydowanie polecam osobom, które chcą mieć dobrze nawilżona twarz jednocześnie nie powodującą efektu błyszczenia. 

Jak dla mnie seria marki Biotaniqe jest świetna! Polecam każdemu!