wtorek, 29 grudnia 2020

Wnętrze samochodu czyli wyjątkowe odświeżacze, Notino.pl


 Witajcie kochani

W dniu dzisiejszym przychodzę do Wam kilka fantastycznych odświeżaczy do samochodu, które czarują nie tylko zapachem, ale również wyglądem. Wszystkie zaprezentowane propozycje znajdziecie na Notino.pl

Jesteście ciekawi, jakie produkty dla Was przygotowałam? jeśli tak to zapraszam do dalszej części wpisu ...


Zdradzę wam, że miałam nie lada dylemat nad wyborem pięciu propozycji. Notino.pl oferuje naprawdę takie perełki, że z całą pewnością każdy odświeżacz zasługiwał by na prezentacji. Mimo to postanowiłam pokazać pięć, które zachwyciły mnie najbliższych.


Pierwszy z nich oczarował mnie niesamowitym designem.  Zapachy samochodowe to naprawdę wyjątkowe gadżety. Bath& Body Works Parrot to cudowny uchwyt na zapach, który dzięki swojemu wyglądowi odmieni i doda uroku wnętrzu samochodu. Kolorowa papuga umożliwia w szybki sposób zmianę zapachu.

Kolejny produkt to Culti Car Terssuto. Kwiatowy zapach kusi. Elegancka czarna poduszeczka doda elegancji. Sam zapach jest świeży, lekki i niezwykle przyjemny.


Mr&Mrs Fragrance Niki Fashion Fresh. Ten zapach idealnie sprawdzi się idealnie. Rewelacyjny design sprawia, że wnętrze auta nabiera charakteru a nam pozwala cieszyć się lekkością i przyjemnością zapachu.

Diptyque Fleur d oranger to zapachy przeznaczony dla wielbicieli świeżych i owocowych nut. Jest mega przyjemny.


Ostatnia propozycja jaką dla Was przygotowałam to Millefiori Icon Sanalon Bergamotto. To drzewny zapach, który przeniesie nas do świata magii i lasów.


Kochani wszystkie propozycje znajdziecie na Notino.pl Jak widzicie każdy z nich jest inny, wyjątkowy. Na Notino.pl znajdziecie całą masę niepowtarzalnych zapachów, które wyglądają nieziemsko. Gorąco polecam!