poniedziałek, 21 grudnia 2020

Idealne rozwiązanie na zimowe dni w dobie pandemii, Eligoshop



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam rewelacyjny komplet 3w1, który zdecydowanie ochroni nas w zimowe dni a także w dobie pandemii pomoże nam zasłonić usta i nos. Mowa tutaj o czapce, która składa się z maseczki oraz cieplutkim kominie w kolorze szarości i pudrowego różu. Cały komplecik zamówiłam na Eligoshop.pl



Od dłuższego czasu poszukiwałam zestawu składającego się z komina i czapki. U tak przeszukując internetową ofertę trafiłam na Eligoshop.pl który w swoim asortymencie posiada komplet, który totalnie mnie zauroczył. 


Całość składa się nie tylko z czapki i komina, ale również z maseczki, którą mocuje się przy pomocy dwóch guzików. Jest to fantastyczne rozwiązanie zwłaszcza teraz, kiedy na ulicy jest obowiązek noszenia maseczki. Zawsze zakładając czapkę miałam duży problem z założeniem maseczki. Odkąd jestem w posiadaniu tego kompletu nie muszę martwić się, że zapomnę zabrać maseczki.


Czapka i komin wykonana jest bardzo starannie. Dodatkowo komin posiada mięciutkie futerko, które pięknie zdobi.

Zestaw jest ciepły i w dodatku wygląda bardzo fajnie. Kochani serdecznie zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem Eligoshop.pl


Znajdziecie tam wiele rewelacyjnych rzeczy. Gorąco polecam.