poniedziałek, 7 grudnia 2020

Wystrój Wnętrz, Inspiracje na gwiazdkowy prezent od Zasmakuj Radość.pl



Witajcie kochani!

Większość z Was wie, obserwując mojego instagrama, że jestem " maniaczką" domowych gadżetów do domu a mianowicie różnego rodzaju kubków, kubeczków, które tak naprawdę poszukuję z myślą o wyposażeniu przyszłej kuchni w nowym domu. Bardzo często zdarza mi się przeglądać internet w celu szukania fajnych a jednocześnie oryginalnych rzeczy. 
I tak po długim poszukiwaniu ciekawych kubeczków do mojej kuchni trafiłam na Zasmakuj Radość.pl 
Powiem Wam, że przeglądając ofertę marki miałam nie lada dylemat, które produkty maja trafić do mojego wirtualnego koszyka.




Po długim namyślę wybrałam rzeczy, które zdecydowanie upiększą moją przyszłą kuchnię. Pierwszy jest cudowny zestaw pięciu pastelowych kubków ze złotymi akcentami, które znajdują się na metalowym stojaku. Komplet ten wygląda przepięknie. Dostajemy zapakowany w plastikowe pudełko, które wykonane jest z tworzywa, które jest przeźroczyste. Dzięki czemu widać już w pierwszej chwili jak nasz zestaw prezentuje się. 



Kolejna fantastyczną inspiracją są kubki. Ja wybrałam trzy. Pierwszy to duży, biały kubek ze złotym uchem i oryginalnym napisem Hello. Bardzo lubię tego typu kubki ponieważ mają świetny kształt oraz mogą stanowić niebanalna dekorację. 




Zdecydowałam się również na komplet filiżanki z niebanalnym spodkiem również w kolorze bieli i złota. Bardzo lubię to połączenie i powiem Wam, że jeszcze bardziej lubię hit tego sezonu czyli łączenie srebra ze złotem! Filiżanka ta ma przeurocze serduszko na przodzie i wykonana jest z dużą starannością. Oba te produkty dostajemy zapakowane w pudełeczka, które dodatkowo zdobi jutowy sznureczek z drewnianą etykietą. 




Ostatni produkt, którego nie widzicie a zamówiłam to termiczny kubek o przepięknym wzornictwie. ten kubek to prezent dla mojego męża więc stoi zapakowany pod choinką, jak tylko podaruję go mężowi na pewno pokażę Wam go na instagramie. 





Kochani jak widzicie tego typu pomysły na prezent ucieszą każdego. Kubeczek  to przesłodki podarunek! Serdecznie zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem  Zasmakuj Radości.pl 
gdzie znajdziecie całą masę wspaniałości do waszych domów czy mieszkań. Gorąco polecam!