środa, 2 grudnia 2020

Naturalna świeca sojowa od Dash



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moja kolejną propozycję zapachową a mianowicie świecę sojową marki Dash, która nie tylko kusi wyglądem, ale również zapachem. Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Świecę otrzymujemy w szklanym słoiczku na którym znajdziemy etykietę z logo marki oraz zapachem, który wybraliśmy. Ja zdecydowałam się na dość intensywny zapach - połączenie lawendy z wyczuwalnymi nutami słodkiej pomarańczy. Muszę przyznać, że zaskoczył mnie ten zapach. Jest świeży, orzeźwiający i bardzo przyjemny. 


Naturalna świeca Dash wykonana jest z wosku sojowego z dodatkiem naturalnych olejków eterycznych. Jak dla mnie jest to priorytet, ponieważ większość świec dostępnych w sieciówkach jest po prostu trująca a producenci takich świec stawiają tylko na wygląd poprzez doklejenie świątecznego noska czy iście kiczowatej grafiki, która wciąga ludzi nie zrwacających uwagi na skład takiej świecy!




U mnie jest odwrotnie ... kupując świecę patrzę przede wszystkim na to z czego tak naprawdę jest wykonana. Marka Dash produkuje swoje świece ręcznie i dlatego zaprezentuje Wam skład takiej świecy. 100% wosku sojowego, 100% naturalnych olejków eterycznych, drewniany knot! To tyle... żadnych ulepszaczy, barwików, parafiny. Takie rewelacyjny skład zachęca do zakupu a minimalistyczne opakowanie będzie stanowić również przepiękną ozdobę naszych domowych wnętrz.



 
Kochani serdecznie zapraszam do odwiedzenia marki Dash na instagramie! Zobaczycie tam wiele świetnych i naturalnych świec! Gorąco polecam!