wtorek, 8 grudnia 2020

Mój pierwszy Pure Beauty Box!



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam mój pierwszy Box jaki kiedykolwiek miałam. Mowa tutaj o Pure Beauty Box, pudełku, które zawiera fantastyczne, kosmetyczne perełki do pielęgnacji i makijażu. Jesteście ciekawi co takiego zawiera taki box? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...

Zespół Pure Box połączyło zamiłowanie do kosmetyków i piękna oraz wspólne pasje, doświadczenia i wartości. W ten sposób powstało to oto rewelacyjne pudełko z tajemniczą zawartością.



Mój Pure Beauty Box to listopadowe wydanie! Dostajemy go w bardzo ładnym, stylowym pudełku  w kolorystyce roślinności z logo na przodzie. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się przepięknie zapakowana zawartość. Każdy kosmetyk opisany jest w specjalnej broszurce dołączonej do pudełka. 


W boxie znajdziemy 12 pqroduktów zarówno próbek jak i pełnowartościowych. Pierwszy z nich to rozświetlający krem tonujący Vita Liberta o pojemności 30 ml



Następny produkt to nawilżająca pianka myjaca marki Orientana. Jest to produkt pełnowymiarowy. W boxie znajdziemy również krem z kwasem migdałowym marki Bandi. Krem do rąk Loccitane  z masłem shea, Kilian My Kind Of Love, woda perfumowana, Melli Care Fooot Cream dostajemy w formie miniaturek. Kolejny świetny produkt, który bardzo mnie zaciekawił to serum nawilżające w ampułkach Mediheal, które kosztuje 70 zł 




Znajdzie się również coś dla wielbicieli maseczek w płachcie, Mediheal Brightclay oczyszczająca maska z białą glinką  na pewno doskonale się spisze. Rozświetlająca esencja do twarzy Uriage Eua Thermale w formie dwóch małych próbek również znajduje się w boxie. 




Bardzo spodobała mi się pomadka w naturalnym odcieniu marki Equlibra. Jest to produkt pełnowartościowy. Krem z jadem pszczelim w formie saszetek też znajduje się w boxie.




Kochani i to byłoby na tyle. Sami zdecydujcie czy taki box się opłaca. Ja myślę, że jak najbardziej. Produkty są świetne a cena jednorazowego boksu z przesyłką to wydatek 99,00 zł



Serdecznie zapraszam Was na stronę marki, gdzie znajdziecie dokładnie opisany sposób zamawiania takiego boxu. Gorąco polecam!